Skjønner ingenting... SA eller ikke?

Takk!! <3
Ja, dritspennende!!
Veldig klar over at det sannsynligvis er negativt svar, men spent likevel....
Alltid lov til å håpe tenker jeg ❤️ uten håp kommer man ingen vei i dette ;)
 
Da er det over.

Først av alt, hun ufyselige jeg trodde var lege, var sykepleier. Og godt var det!

Legen var KJEMPEHYGGELIG. Han tok en grundige sjekk, stilte meg spørsmål, var veldig imponert over antall egg vi hadde fått ut og på frys, sjekket nøye etter exu osv osv. Skrev tilogmed ut bilder OG ringte Riksen mens jeg var der. 10 poeng til han!

Vel, hcg hadde sunket til litt over 300 da jeg var på akutten natt til i går, og i dag var den 110. Så både Riksen og legen på Ahus var enige om at her var det ingenting mer å finne.
I tillegg til sykehistorien min med blødning og smerter samt det han så med innvendig ul betydde at det ikke var håp...

Men som han sa, jeg hadde jo respondert godt og fått ut mange egg, og han var helt sikker på at vi ville klare å få barn til slutt :)

Jeg føler jeg gikk gjennom mye av sorgen på onsdag og i går. I dag var jeg sikker på at det var slutt (selvom jeg hadde ett snev av håp). Nå føler jeg for å bli ferdig med denne blødningen. Slappe av, komme meg til hektene igjen, ha det gøy med sambo og prøve å kose meg litt fremover. Og så snart neste mens melder sin ankomst er vi klare for nytt forsøk.

Tusen takk alle sammen som har trøstet, gitt meg håp, holdt meg nede på jorda og ikke minst sendt masse klemmer! Hadde ikke klart denne tida uten dere! <3
 
Da er det over.

Først av alt, hun ufyselige jeg trodde var lege, var sykepleier. Og godt var det!

Legen var KJEMPEHYGGELIG. Han tok en grundige sjekk, stilte meg spørsmål, var veldig imponert over antall egg vi hadde fått ut og på frys, sjekket nøye etter exu osv osv. Skrev tilogmed ut bilder OG ringte Riksen mens jeg var der. 10 poeng til han!

Vel, hcg hadde sunket til litt over 300 da jeg var på akutten natt til i går, og i dag var den 110. Så både Riksen og legen på Ahus var enige om at her var det ingenting mer å finne.
I tillegg til sykehistorien min med blødning og smerter samt det han så med innvendig ul betydde at det ikke var håp...

Men som han sa, jeg hadde jo respondert godt og fått ut mange egg, og han var helt sikker på at vi ville klare å få barn til slutt :)

Jeg føler jeg gikk gjennom mye av sorgen på onsdag og i går. I dag var jeg sikker på at det var slutt (selvom jeg hadde ett snev av håp). Nå føler jeg for å bli ferdig med denne blødningen. Slappe av, komme meg til hektene igjen, ha det gøy med sambo og prøve å kose meg litt fremover. Og så snart neste mens melder sin ankomst er vi klare for nytt forsøk.

Tusen takk alle sammen som har trøstet, gitt meg håp, holdt meg nede på jorda og ikke minst sendt masse klemmer! Hadde ikke klart denne tida uten dere! <3
Så bra du fikk litt bedre behandling etter hvert! ❤️ Utrolig trist å høre at det ikke gikk veien, men jeg er på dine vegne lettet over at det ikke var en ex-u! Kjedelig med cellegiftbehandling/operasjon og lang pause! Neste gang SKAL det være din tur! ❤️
 
Så bra du fikk litt bedre behandling etter hvert! ❤️ Utrolig trist å høre at det ikke gikk veien, men jeg er på dine vegne lettet over at det ikke var en ex-u! Kjedelig med cellegiftbehandling/operasjon og lang pause! Neste gang SKAL det være din tur! ❤️
Det er jeg også veldig glad for! :) Takk! <3
 
Da er det over.

Først av alt, hun ufyselige jeg trodde var lege, var sykepleier. Og godt var det!

Legen var KJEMPEHYGGELIG. Han tok en grundige sjekk, stilte meg spørsmål, var veldig imponert over antall egg vi hadde fått ut og på frys, sjekket nøye etter exu osv osv. Skrev tilogmed ut bilder OG ringte Riksen mens jeg var der. 10 poeng til han!

Vel, hcg hadde sunket til litt over 300 da jeg var på akutten natt til i går, og i dag var den 110. Så både Riksen og legen på Ahus var enige om at her var det ingenting mer å finne.
I tillegg til sykehistorien min med blødning og smerter samt det han så med innvendig ul betydde at det ikke var håp...

Men som han sa, jeg hadde jo respondert godt og fått ut mange egg, og han var helt sikker på at vi ville klare å få barn til slutt :)

Jeg føler jeg gikk gjennom mye av sorgen på onsdag og i går. I dag var jeg sikker på at det var slutt (selvom jeg hadde ett snev av håp). Nå føler jeg for å bli ferdig med denne blødningen. Slappe av, komme meg til hektene igjen, ha det gøy med sambo og prøve å kose meg litt fremover. Og så snart neste mens melder sin ankomst er vi klare for nytt forsøk.

Tusen takk alle sammen som har trøstet, gitt meg håp, holdt meg nede på jorda og ikke minst sendt masse klemmer! Hadde ikke klart denne tida uten dere! <3
Uff det var trist å høre :( men midt oppi det hele var det endelig godt at legen var ålreit! Er ikke tilfeldigvis Martin Lundring? ;) han jobber der og er super dyktig! Jobber også på kvinneklinikken på Jessheim , eller hva det heter :)

Men gravid kan du bli og det er masse håp fremover for deg ❤️❤️❤️

Høres veldig fornuftig ut og slappe av og kose deg med Sambo ❤️❤️❤️ jeg skal følge med deg videre og heier virkelig for en skatt snart :)


Masse gode klemmer!
 
Uff det var trist å høre :( men midt oppi det hele var det endelig godt at legen var ålreit! Er ikke tilfeldigvis Martin Lundring? ;) han jobber der og er super dyktig! Jobber også på kvinneklinikken på Jessheim , eller hva det heter :)

Men gravid kan du bli og det er masse håp fremover for deg ❤️❤️❤️

Høres veldig fornuftig ut og slappe av og kose deg med Sambo ❤️❤️❤️ jeg skal følge med deg videre og heier virkelig for en skatt snart :)


Masse gode klemmer!

Nei, prøvde å huske navnet hans, men du vet hvordan det er... Forsvinner fort! Men det var nok ikke Martin Lundring (søkte etter bilde på Google) ;)

Tusen tusen takk!! Er så glad at dette sjeldent skjer og at neste gang er det større håp :) Gleder meg til å følge deg også! :) , selvom jeg nok ikke kommer til å gå så mye i juni-tråden lenger. Litt for vondt å lese om barnevogner og navnevalg....
Jeg skal prøve å følge hakk i hæl og kanskje jeg kommer i august-forum for eksempel? Man må jo være optimist! :)

Sambo har blitt sympati-syk med meg. Kom hjem fra jobb og var helt slått ut. Nå ligger han og sover. Stakkars... Er ikke lett å skulle bli pappa og miste heller. Eller å se sin kjære ha vondt. Er så ufattelig glad i han <3
 
Da er det over.

Først av alt, hun ufyselige jeg trodde var lege, var sykepleier. Og godt var det!

Legen var KJEMPEHYGGELIG. Han tok en grundige sjekk, stilte meg spørsmål, var veldig imponert over antall egg vi hadde fått ut og på frys, sjekket nøye etter exu osv osv. Skrev tilogmed ut bilder OG ringte Riksen mens jeg var der. 10 poeng til han!

Vel, hcg hadde sunket til litt over 300 da jeg var på akutten natt til i går, og i dag var den 110. Så både Riksen og legen på Ahus var enige om at her var det ingenting mer å finne.
I tillegg til sykehistorien min med blødning og smerter samt det han så med innvendig ul betydde at det ikke var håp...

Men som han sa, jeg hadde jo respondert godt og fått ut mange egg, og han var helt sikker på at vi ville klare å få barn til slutt :)

Jeg føler jeg gikk gjennom mye av sorgen på onsdag og i går. I dag var jeg sikker på at det var slutt (selvom jeg hadde ett snev av håp). Nå føler jeg for å bli ferdig med denne blødningen. Slappe av, komme meg til hektene igjen, ha det gøy med sambo og prøve å kose meg litt fremover. Og så snart neste mens melder sin ankomst er vi klare for nytt forsøk.

Tusen takk alle sammen som har trøstet, gitt meg håp, holdt meg nede på jorda og ikke minst sendt masse klemmer! Hadde ikke klart denne tida uten dere! <3

Så trist at det endte sånn:-( men så bra at legen var hyggelig og sjekket grundig, gjør at litt lettere, det synes hvertfall jeg.

Men er så tungt når man tenker at man endelig har fått det til også går det galt ikke lenge etterpå.

Sender deg en god klem❤❤

Håper at neste spire sitter raskt, jeg fikk beskjed om at det var positivt at jeg var blitt gravid og at det gav oss større sjanse for å bli det på neste forsøk også, og det er jo en trøst :)
 
Så trist at det endte sånn:-( men så bra at legen var hyggelig og sjekket grundig, gjør at litt lettere, det synes hvertfall jeg.

Men er så tungt når man tenker at man endelig har fått det til også går det galt ikke lenge etterpå.

Sender deg en god klem❤❤

Håper at neste spire sitter raskt, jeg fikk beskjed om at det var positivt at jeg var blitt gravid og at det gav oss større sjanse for å bli det på neste forsøk også, og det er jo en trøst :)

Ja, var ikke mange dager i fantastisk lykkerus desverre...
Men er så glad vi har fler sjanser og at sjansene kanskje er enda bedre nå :) Vi gir ikke opp
 
Da er det over.

Først av alt, hun ufyselige jeg trodde var lege, var sykepleier. Og godt var det!

Legen var KJEMPEHYGGELIG. Han tok en grundige sjekk, stilte meg spørsmål, var veldig imponert over antall egg vi hadde fått ut og på frys, sjekket nøye etter exu osv osv. Skrev tilogmed ut bilder OG ringte Riksen mens jeg var der. 10 poeng til han!

Vel, hcg hadde sunket til litt over 300 da jeg var på akutten natt til i går, og i dag var den 110. Så både Riksen og legen på Ahus var enige om at her var det ingenting mer å finne.
I tillegg til sykehistorien min med blødning og smerter samt det han så med innvendig ul betydde at det ikke var håp...

Men som han sa, jeg hadde jo respondert godt og fått ut mange egg, og han var helt sikker på at vi ville klare å få barn til slutt :)

Jeg føler jeg gikk gjennom mye av sorgen på onsdag og i går. I dag var jeg sikker på at det var slutt (selvom jeg hadde ett snev av håp). Nå føler jeg for å bli ferdig med denne blødningen. Slappe av, komme meg til hektene igjen, ha det gøy med sambo og prøve å kose meg litt fremover. Og så snart neste mens melder sin ankomst er vi klare for nytt forsøk.

Tusen takk alle sammen som har trøstet, gitt meg håp, holdt meg nede på jorda og ikke minst sendt masse klemmer! Hadde ikke klart denne tida uten dere! <3

Sende over en stoooor klem. :love022 Det gjør så utrolig vondt å miste,men prøv å tenke positivt fremover. Det er absolutt den beste medisinen. Ønsker deg all lykke til. Neste gang kommer du til mål!! <3

Har begynt spotte brunt jeg også. :(
 
Sende over en stoooor klem. :love022 Det gjør så utrolig vondt å miste,men prøv å tenke positivt fremover. Det er absolutt den beste medisinen. Ønsker deg all lykke til. Neste gang kommer du til mål!! <3

Har begynt spotte brunt jeg også. :(
Tusen takk Bethlisa! Jeg skal holde motet oppe.

Men vennen min! Ikke tenk den tanken. Brun spotting er ikke farlig. Hos meg hadde jeg kraftige magesmerter og blødninger større enn mensen.
Så ikke bekymre deg, spotting er helt vanlig :) Tro meg, jeg har saumfart Internett etter blødninger og spotting de siste dagene ;)
 
Beklagelig at det gikk slik. Godt du nå har fått ordentlig svar og bedre behandling. Jeg var på Ahus på ul etter min SA. Ble forøvrig møtt fantastisk av både sykepleiere og lege, så er heldigvis mulig.
Klem! Godt du klarer se framover.
 
Uff, det var fryktelig trist at det skulle ende på denne måten, Bubbly :(. Hadde et lite håp om at det likevel skulle gå bra. Veldig glad for at du til slutt møtte på en trivelig og flink lege. Det er mer enn fortjent etter denne opplevelsen!

Sender deg mine varmeste tanker og håper dere snart er i gang igjen! Nå vet du i det minste at du faktisk kan bli gravid. Neste gang kommer du forhåpentligvis helt til mål :Heartred.
 
Da er det over.

Først av alt, hun ufyselige jeg trodde var lege, var sykepleier. Og godt var det!

Legen var KJEMPEHYGGELIG. Han tok en grundige sjekk, stilte meg spørsmål, var veldig imponert over antall egg vi hadde fått ut og på frys, sjekket nøye etter exu osv osv. Skrev tilogmed ut bilder OG ringte Riksen mens jeg var der. 10 poeng til han!

Vel, hcg hadde sunket til litt over 300 da jeg var på akutten natt til i går, og i dag var den 110. Så både Riksen og legen på Ahus var enige om at her var det ingenting mer å finne.
I tillegg til sykehistorien min med blødning og smerter samt det han så med innvendig ul betydde at det ikke var håp...

Men som han sa, jeg hadde jo respondert godt og fått ut mange egg, og han var helt sikker på at vi ville klare å få barn til slutt :)

Jeg føler jeg gikk gjennom mye av sorgen på onsdag og i går. I dag var jeg sikker på at det var slutt (selvom jeg hadde ett snev av håp). Nå føler jeg for å bli ferdig med denne blødningen. Slappe av, komme meg til hektene igjen, ha det gøy med sambo og prøve å kose meg litt fremover. Og så snart neste mens melder sin ankomst er vi klare for nytt forsøk.

Tusen takk alle sammen som har trøstet, gitt meg håp, holdt meg nede på jorda og ikke minst sendt masse klemmer! Hadde ikke klart denne tida uten dere! <3

Huff det var veldig trist å lese, vet ikke hva jeg skal si i grunn. Men det høres ut som du er veldig flink til å prøve å fokusere framover. Det er nok veldig lurt å kose deg masse med samboeren, tenk på dere, slappe av og jobbe mot et nytt forsøk :happy:
Sender en klem og du skal vite det er nok mange her inne som føler med deg og tenker på deg:Heartpink
 
Beklagelig at det gikk slik. Godt du nå har fått ordentlig svar og bedre behandling. Jeg var på Ahus på ul etter min SA. Ble forøvrig møtt fantastisk av både sykepleiere og lege, så er heldigvis mulig.
Klem! Godt du klarer se framover.
Takk! Godt du hadde en god opplevelse på Ahus. Tror det har mye å si hvem man treffer i skranken osv.. Begge gynekologene jeg traff var fantastiske, og det er jo det viktigste. Veldig glad for å få en avslutning på det hele når det først skjedde som det skjedde. Klem!

Uff, det var fryktelig trist at det skulle ende på denne måten, Bubbly :(. Hadde et lite håp om at det likevel skulle gå bra. Veldig glad for at du til slutt møtte på en trivelig og flink lege. Det er mer enn fortjent etter denne opplevelsen!

Sender deg mine varmeste tanker og håper dere snart er i gang igjen! Nå vet du i det minste at du faktisk kan bli gravid. Neste gang kommer du forhåpentligvis helt til mål :Heartred.
Takk! Ja, jeg hadde ett bittelite håp jeg og... Men så mye blod som kom så var det jo egentlig ikke noen sjans... Nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid og jeg vet når jeg evt bør bli bekymret neste gang jeg blir gravid - for DET SKAL JEG BLI! :) Og forhåpentligvis slipper jeg denne opplevelsen igjen. Klem!

Huff det var veldig trist å lese, vet ikke hva jeg skal si i grunn. Men det høres ut som du er veldig flink til å prøve å fokusere framover. Det er nok veldig lurt å kose deg masse med samboeren, tenk på dere, slappe av og jobbe mot et nytt forsøk :happy:
Sender en klem og du skal vite det er nok mange her inne som føler med deg og tenker på deg:Heartpink
Tusen takk snille deg!
Jeg har vært gjennom ganske mye tøft i livet og har nok lært meg å reise meg opp fort igjen når jeg faller. Tror det er min måte å takle ting på. Det viktigste er å ikke miste håpet og å prøve igjen og igjen uansett hvor tøft og vanskelig det er. Det er ikke aktuelt å gi opp :)
Nå blir det en laaaang pause til første mulighet for nytt innsett i slutten av november, så da må vi fylle dagene med noe annet. Prøve å tenke på positive ting og kose oss. Kanskje prøve å dra bort på langhelger og besøke venner langt borte. Så skal jeg sette fullt fokus på baby-making igjen i november :)
 
Fikk skikkelig vondt av deg når jeg leste hvordan hun damen behandlet deg! Makan!
Ja, jeg ble jo helt på gråten. Hun var ikke hyggelig i det hele tatt :(
I ettertid så har jeg tenkt jeg burde vært spydig og spurt om hun mente jeg skulle kjøpe julegaver til mitt døende barn i magen?! Da ville hun nok blitt satt ut og kanskje lært noe. Men jeg var altfor 'høflig'. Det var 3 lange ventetimer på sykehuset, men avslutninga gjorde opp for den fæle ventetida. Selvom utfallet var negativt...
 
Bubbly tenker masse på deg. Kjempetrist at du måtte gjennom dette :( men beundrer deg for ditt pågangsmot. Det er ikke alltid så lett å falle og reise seg opp med en gang. Men det sies jo at jo mer motgang man møter i livet jo sterke personlighet får man. Så stå på, ikke gi opp. Jeg heier på deg dette skal du klare. :) :)
 
Back
Topp