Skjønner ikke..!

MOR TIL SNART TRE

Flørter med forumet
Jeg skjønne ikke hvorfor sønnen min stapper fingrene sine i munnen, i blant fire på engang. Han gjør dette også når han er mett. Likevel nekter han smokk... Kjenner jeg blir litt små frustrert ettersom han kan trekke fingrene så langt bak at han nesten kaster opp.
 
Her er det Kkurat det samme! Hele hånda omtrent i munnen, roper og virker "sint"......styrer, spytter og sikler.... men det er vel helt normalt. :D
 
Heelt normalt :) klør nok litt i mumnen + slik de utforsker - ved å putte i munnen

Mi er slik og. Slever helt villt mye
 
Min har gjort det siden hun var 6-7 uker og stapper neven så langt inn at hun brekker seg. Sikler masse også ;)
 
Helt normalt :) oppdaget hendene sine :)
 
Samme her :) og hun har gått helt bort fra smokk. Hun brukte det en stund, men nå spytter hun den langt vekk :p
 
Syns det er fantastisk hvor langt de klarer å spytte. Den smokken flyger jo ganske lang.
Ja! Har innimellom slitt veldig med å finne igjen smokken, fordi den er kommet lengre enn jeg trodde var mulig for en så liten munn :p
 
Har å slitt med å finne den til tider, derfor har vi kjøpt inn smokkesnor, da kommer den seg i alle fall ikke så langt :p

Hvor har du kjøpt? Tenkte å kjøpe, men så kosta d nesten 200,- på babyshop, og d betaler jeg faktisk ikke altså!
 
Hvor har du kjøpt? Tenkte å kjøpe, men så kosta d nesten 200,- på babyshop, og d betaler jeg faktisk ikke altså!

Fra et sted jeg fant på facebook, sebbies verden heter det. Der bestilte jeg en sånn kombinasjonspakke med smekke og smokkesnor med navnet til barne for 220,- + frakt da.
 
Fra et sted jeg fant på facebook, sebbies verden heter det. Der bestilte jeg en sånn kombinasjonspakke med smekke og smokkesnor med navnet til barne for 220,- + frakt da.

D høres ut som et mye bedre kjøp enn kun en smokkesnor til 200 kr
 
Back
Topp