Skifte til sportsdel?

Tror vesla virkelig likte byttet til sportsdel! Kun brukt den i liggestilling sålangt, og hun sovner som en stein nesten før vi får forlatt huset :D Den siste tiden med bagen måtte hun trilles langt og lenger en langt før hun falt til ro og sovnet, og da helst i kjapp gange i oppoverbakker (puh, god trening for mor da :p ). Angrer ikke på at vi skiftet over nå!
 
Nå bytter jeg til sportsdelen på buffaloen! Spent på om det vil gjøre at snupps aksepterer å ligge litt mer i vogna. Hun er 5 1/2mnd, så bruker den bare helt flat i starten.
 
Nå bytter jeg til sportsdelen på buffaloen! Spent på om det vil gjøre at snupps aksepterer å ligge litt mer i vogna. Hun er 5 1/2mnd, så bruker den bare helt flat i starten.

...og det var dundrende braksuksess! Våken halve turen, lå og så seg om og hadde det fint, sovnet (mens vogna stod i ro til og med), smilte, ikke et sekund av turen satt hun i ergoen. Vanligvis ender jeg med snuppa i ergoen 90% av tiden. Hurra! Var visst ikke et sekund for tidlig.
 
...og det var dundrende braksuksess! Våken halve turen, lå og så seg om og hadde det fint, sovnet (mens vogna stod i ro til og med), smilte, ikke et sekund av turen satt hun i ergoen. Vanligvis ender jeg med snuppa i ergoen 90% av tiden. Hurra! Var visst ikke et sekund for tidlig.
Akkurat samme skjedde her! Trenger ikke lenger ha med ergoen på tur :)
 
Akkurat samme skjedde her! Trenger ikke lenger ha med ergoen på tur :)

Superdigg! Da kan det plutselig gi litt mening i å bruke vogna, i det siste har jeg mer og mer droppet vogna, hun har jo endt opp på magen uansett...
 
Vi har prøvd litt. Det var skikkelig populært å få sitte i vogna. Lo og kosa seg skikkelig. Men vi bruker fortsatt liggedelen siden han ikke klarer å sitte selv helt enda.
 
Da har vi bytta til multi-x bag på tfkvogna så nå har vi bag når det Soves og sportsvogn når hun skal opp for å se. Knall!
 
Back
Topp