Skifte til sportsdel?

Zxcv

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Noen av dere som har skiftet til sportsdel på vognen? Har det gått greit?

Har en liten tulle på fire mnd som hater å ligge i vognen, men blir smørblid med en gang jeg tar henne opp.. Vurderer å bytte snart i håp om at hun liker sportsdelen bedre..den kan jo legges ned når hun sovner..:)
 
På bagen vår er det en ryggstøtte, så den bruker vi. Håper å kunne bruke bagen en god stund til, da jeg synes den er så koselig.
 
Vi byttet til sportsdelen når han var 4 mnd, men det var fordi han vokste ut av bagen.. Bruker kun sportsdelen i liggende posisjon ennå da:)
 
Har planer om å bruke bagen til 1 år.. Iallefall i simo vogna.. Har emmaljunga nitro city som sikkert må byttes rett etter jul.. Men tviholder så lenge keg kan.. Hadde Vinterpose i dag (voksi classic) og det gikk veldig bra det.
 
Har kjøpt multi-xbag til tfk som kan brukes som Bag/sportsdel lenge. Skal bytte fra quickfix til multi-x til jul tenker jeg:)
 
Eg har bag som egentlig skal vare til 10 mnd sa de i butikken, men ser for meg at vi må bytte rundt jul/rett over jul for den begynner å bli knapp allerede. Hadde håpet å få brukt den hele vinteren, føler den er litt lunere enn sportsdelen, men det ser litt dårlig ut hvis han fortsetter å vokse i dette tempoet... 5 mnd og rundt 70 cm.. Strekker han seg ut, tar han anig både oppe med hodet og nede med beina.
Heldigvis liker han å sove med beina litt bøyd, så holder nok en stund til :p
 
Eg har bag som egentlig skal vare til 10 mnd sa de i butikken, men ser for meg at vi må bytte rundt jul/rett over jul for den begynner å bli knapp allerede. Hadde håpet å få brukt den hele vinteren, føler den er litt lunere enn sportsdelen, men det ser litt dårlig ut hvis han fortsetter å vokse i dette tempoet... 5 mnd og rundt 70 cm.. Strekker han seg ut, tar han anig både oppe med hodet og nede med beina.
Heldigvis liker han å sove med beina litt bøyd, så holder nok en stund til :p

Hvilken bag har du? Har en simo som måler 80 og en emmaljunga som måler 75. Her har vi heldigvis enda litt å gå på i emmaljungaen.
 
Jeg kommer til å bytte til helga. Han er 4,5 mnd, men vil opp og se. Den siste måneden har han blitt utålmodig i vognen når han er våken. Lånte vognen til en venninne denne uken med sportsdel, og det var en helt ny unge. Smørblid og tålmodig selv i stillestående vogn!
Ser ikke noe poeng i å strekke bruken av bagen lengre, sportsdelen er ergonomisk og gir bedre utsyn selv i liggeposisjon enn bagen :)
 
Han er så lang at jeg snart ser meg nødt til å byťte. Er bare 4 mnd.
 
Jeg kommer til å bytte til helga. Han er 4,5 mnd, men vil opp og se. Den siste måneden har han blitt utålmodig i vognen når han er våken. Lånte vognen til en venninne denne uken med sportsdel, og det var en helt ny unge. Smørblid og tålmodig selv i stillestående vogn!
Ser ikke noe poeng i å strekke bruken av bagen lengre, sportsdelen er ergonomisk og gir bedre utsyn selv i liggeposisjon enn bagen :)

Husker jeg rett at du har bugaboo buffalo? Kan ryggen ligge helt rett ut i den? Vil også bytte snart!
 
Husker jeg rett at du har bugaboo buffalo? Kan ryggen ligge helt rett ut i den? Vil også bytte snart!
Nesten :) Har cameleon, men den er lik i sportsdelen. Lånte en buffalo nå denne uken. Det er en veeldig svak helling i liggeposisjon, men den er så godt som flat.
 
Nå i helga har vi byttet til sportsdelen. Hun avskyr å ligge i bagen i våken tilstand, strekker seg opp så godt hun kan i forsøk på å sette seg opp. Det går an å heve en ryggstøtte i bagen også, men hun har en tendens til å ta tak i kanten av bagen og nesten dra seg over kanten da, så den tør vi ikke bruke. Liker tryggheten med selene i sportsdelen. 5,5 mnd :)
 
Har emmaljunga nitro city. God plass enda. Men så bruker vi ikke pose enda :) skinn dyne og teppe
 
Har stokke crusi, stor og god bag på de. Jenta er lang, men får fortsatt god plass nedi med pose, så venter nok litt til før vi bytter :)
 
Her er det omvendt. Jenta liker baggen men ikke sportsdelen foreløpig. Tror ikke hun liker å være fastspent. Har ikke full liggestilling heller så jeg håper å tyne litt mer ut av bagen ennå. I alle fall til hun sitter seg opp selv.
 
Her er det omvendt. Jenta liker baggen men ikke sportsdelen foreløpig. Tror ikke hun liker å være fastspent. Har ikke full liggestilling heller så jeg håper å tyne litt mer ut av bagen ennå. I alle fall til hun sitter seg opp selv.

Hvilken vogn har du? :)
 
Teller på knappene. Med voksiposen ble det ganske trangt.. Har baby jogger city elite og en lang gutt. Må snart bytte bilsete også!
 
Back
Topp