Ja får gjøre detN ernille annet å gjøreMelder du ifra?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får gjøre detN ernille annet å gjøreMelder du ifra?![]()
Wow! Du er god! Ingen skrivefeil her heller nå. Hurra! Detre kommer segVi er klar!!! Uten skrivefeil![]()
Nei.. Da blir det vel kaos her da med., alle kommer jo got da for å se alle verdensmerstren!!Ja får gjøre detN ernille annet å gjøre![]()
Da batr hebger det seg. Overbelastning.Nei.. Da blir det vel kaos her da med., alle kommer jo got da for å se alle verdensmerstren!!![]()
De dukker plutslig påå vettu! Lurer srg innpå:/Wow! Du er god! Ingen skrivefeil her heller nå. Hurra! Detre kommer segæsj, kom en likevel
![]()
Ja! Vi harnikke tid til p stå utstulling:/Nei.. Da blir det vel kaos her da med., alle kommer jo got da for å se alle verdensmerstren!!![]()
Da batr hebger det seg. Overbelastning.
Nei, vinner ikke noe kriog da!!Ja! Vi harnikke tid til p stå utstulling:/
Ja, konmer når man minst aner detDe dukker plutslig påå vettu! Lurer srg innpå:/
Nei, det er santNei, vinner ikke noe kriog da!!![]()
Jaa! Dumminger!:/Ja, konmer når man minst aner det![]()
Da bsre henger fet seg. Siden slyså. Hvis alle kommer inn hit for å se på ossdahvafornoe??
Da bsre henger fet seg. Siden slyså. Hvis alle kommer inn hit for å se på oss![]()
har slitt masse mes appen idag jeg oså...Blir ksstet ut ac appen hele yoden. Kanskhe jdg bør ta hintet snart![]()
Ikke ta hintet sa!!'Blir ksstet ut ac appen hele yoden. Kanskhe jdg bør ta hintet snart![]()
Nei, det vil vi ikke!ja det vil vi IKKE har noeav!!!
Ååh, bra drt ikke bare er mef dahar slitt masse mes appen idag jeg oså...![]()
Nei, vskfte overse at de prøver kaste meg ut. Dere vlir ikke kvitt meg så lettIkke ta hintet sa!!'
Nei, de skjønner ikke det. Men det er forsåvid t det samme. Er ikke så viktig for dem å skjønne altNettopp!her innde deler man jo mye så msn blir jo godt kjent
tror de bare ikke skkøbner fet helt
![]()