Skam dere, Sandvik og Babyverden!!



Juliette skrev:
Jeg forstår godt at de reagerer når de jobber i over et halvt år uten å få noe lønn fra Sandvik. Får man den lønna man skal ha, er jo resten av saken grei, skulle en tro


Ærlig talt! Administratorene har vært ansatt på vanlige vilkår, med lønn. Alle har fått betalt etter avtale.

Vær greie å slutte med ryktespredning og falske anklager. Dette er en personalsak, Juliette og jeg synes det er trist for alle parter at utenforstående kommenterer slik du gjør åpenbart uten kunnskap om fakta. Vi har ikke gjort noe ulovlig her.

mvh
Karine
Sjefredaktør 
Sandviks foreldreportaler.
 
Cry a river, build a bridge and get over it!!! 
 
Skjerp deg juliette! Slutt å spre rykter. Du kjenner sikkert bare 1 side av saken.. Denne diskusjonen kan dere ta på privaten! I tillegg er dette en personalsak.. Som vi resten ikke har noe med å gjøre
 
Ja, synes egentlig de burde det. Men de fikk jo høre at hvis de slettet uten å svare så ville det si at den som tier samtykker.. Så det er vel grunnen til at den fortsatt er oppe og går. Men jeg personlig synes denne burde ha vært slettet
 


Juliette skrev:
Siden det er en personalsak, så burde de jo bare slette denne tråden som ikke hører hjemme her


Juliette, det er ikke vi som har bragt denne personalsaken i offentlighet. Men hvis vi ikke hadde svart på påstandene som blant annet du har postet, ville vi fått kritikk for det også. Derfor lar vi tråden stå - for å unngå videre spekulasjoner. 

Det er ikke så mye mer å si, så hvis alle kunne forholde seg til fakta, ville vi være ferdig med dette nå - og heller bruke tiden på noe mer kontruktivt - for alle brukerne her som faktisk vil ha gode diskusjoner!

Karine
 
Jeg har ikke tenkt å diskutere hvorvidt dette er lovlig eller ikke.Men jeg får litt følelse med at når så mange av de oppsagte har holdt på så lenge så kan det vel hende at de føler at de blir kastet ut som småstein i skoene.Jeg ville følt det slik.Særlig siden det skjedde på msn.Men når det er lovlig er jo allting bra.
Jeg har ikke vært her så lenge,og jeg føler meg ikke misfornøyd.Men jeg hadde likevel lyst å meddele hva jeg syns selv om det neppe har noen relevans for de involverte.Det merkes at alle parter er dypt involvert.Jeg burde vel strengt tatt ikke si noe da jeg står i fare for å bli uglesett.Men jeg har ingen personlige relasjoner her til de berørte.Derfor tillater jeg meg å si som jeg gjør.
 


Skye skrev:
Jeg har ikke tenkt å diskutere hvorvidt dette er lovlig eller ikke.Men jeg får litt følelse med at når så mange av de oppsagte har holdt på så lenge så kan det vel hende at de føler at de blir kastet ut som småstein i skoene.Jeg ville følt det slik.Særlig siden det skjedde på msn.Men når det er lovlig er jo allting bra.
Jeg har ikke vært her så lenge,og jeg føler meg ikke misfornøyd.Men jeg hadde likevel lyst å meddele hva jeg syns selv om det neppe har noen relevans for de involverte.Det merkes at alle parter er dypt involvert.Jeg burde vel strengt tatt ikke si noe da jeg står i fare for å bli uglesett.Men jeg har ingen personlige relasjoner her til de berørte.Derfor tillater jeg meg å si som jeg gjør.

Hei Skye.

Skjønner hva du sier, men må få lov til å tilføre denne tråden at ingen av de oppsagte har laget innlegg i denne tråden.
 
Det eneste jeg vil, er å få nicket mitt fjernet fra HI. Jeg har aldri noen gang sagt at jeg kom til å slette meg i protest på grunn av dette. Og ser helst at jeg ikke blir dratt inn det.
Så om en av dere som kan redigere kunne vært så snille og fjerne meg og Labambie som var slettet FØR dette kom opp??

På forhånd takk.
 
Hei rekekreke!

Jeg har fjernet nicket ditt fra posten, men hvis andre også ønsker dette må de kontakte meg selv. Send meg gjerne pm.
 


ForumAnsvarlig Janet skrev:
Hei rekekreke!

Jeg har fjernet nicket ditt fra posten, men hvis andre også ønsker dette må de kontakte meg selv. Send meg gjerne pm.


Problemet er jo at Labambie har slettet seg og ikke får sendt deg noen pm selv, men synes det er leit at hennes nick blir dratt inn i denne saken mot hennes vilje. 
Holder det med at jeg kopierer noe hun skriver til meg og sender det på en pm til deg f.eks??
 
Babyverden er ikke noe babyverden lenger. Det er krangling og ukoslig. Og jeg vil tro at dette vil dra bv enda mer ned. 
Er ikke på noen side i denne saken, for jeg skjønner ikke hva dere driver med, men om det er gammle brukere som er admin så er det greit at de blir byttet ut. 
 


Rekekreke skrev:


ForumAnsvarlig Janet skrev:
Hei rekekreke!

Jeg har fjernet nicket ditt fra posten, men hvis andre også ønsker dette må de kontakte meg selv. Send meg gjerne pm.


Problemet er jo at Labambie har slettet seg og ikke får sendt deg noen pm selv, men synes det er leit at hennes nick blir dratt inn i denne saken mot hennes vilje. 
Holder det med at jeg kopierer noe hun skriver til meg og sender det på en pm til deg f.eks??

Til dere andre som leser tråden: dette har jeg ordnet med rekekreke og Labambie.
 


LillianneLie skrev:


Frk. Tvert I. Mot skrev:
Synes det var en god forklaring jeg. Og kan, og kunne heller ikke, se hva galt som skulle vært gjort. Det er jo fullt forståelig at dere ikke vil gå ut og si for mye om personalsaker!

Blir spennende og se til høsten, håper på bedre lykke denne gang! ;p


Veldig enig her!:)


 


*Vidunder* skrev:
Babyverden er ikke noe babyverden lenger. Det er krangling og ukoslig. Og jeg vil tro at dette vil dra bv enda mer ned. 
Er ikke på noen side i denne saken, for jeg skjønner ikke hva dere driver med, men om det er gammle brukere som er admin så er det greit at de blir byttet ut. 


Krangling og diskutering har det alltid vert her,det var verre før!
Det var moro,det!! 
 


Frk.VilliTrusa skrev:


*Vidunder* skrev:
Babyverden er ikke noe babyverden lenger. Det er krangling og ukoslig. Og jeg vil tro at dette vil dra bv enda mer ned. 
Er ikke på noen side i denne saken, for jeg skjønner ikke hva dere driver med, men om det er gammle brukere som er admin så er det greit at de blir byttet ut. 


Krangling og diskutering har det alltid vert her,det var verre før!
Det var moro,det!! 


Those were the days my friend...  :-D
Nå er jeg så lite inne her, at jeg merker ikke noe krangling engang. Så for meg er det bare gulledullepluttplutt her. I hvert fall bryr jeg meg ikke lengre, så lenge jeg kan få svar på ting jeg lurer på, og få kommentert og fleipet litt - som i gamle dager. Og det går jo an.
 
Back
Topp