Skam dere, Sandvik og Babyverden!!

Bruker080lil

Flørter med forumet
Som sier opp sine ansatte (admins) via MSN. Er det virkelig mulig? I 2012...
Det er visst det, for det var nettopp det som skjedde i går kveld. De ble innkalt til hastemøte på MSN, uten å få sakliste

Jeg føler virkelig med administratorene, som lojalt og lenge har stilt opp - for en luselønn. Som har stått på og forsvart dere, og det  nye forumet. En forumsløsning alle har visst ikke fungerte, fra dag èn...likevel har de LOJALT forsvart dere.

Så svarer dere med en oppsigelse, på MSN!?  

Og dere skylder på økonomien i Sandvik/Babyverden... Da må det stå dårlig til, når det står på ca 1700 kroner i mnd for 5 administratorer.

Husk at Evig eies kun et dårlig rykte, og jeg skal love Sandvik/Babyverdens rykte får gjennomgå nå... 

Jeg må si jeg håper moderatorene viser solidaritet med administratorene nå. Dette kan umulig være en jobb dere MÅ ha... Det kan jo likestilles med gratisarbeid.

Til dere andre, brukerne her, det kryr av graviddiskusjonsforum på nettet for alle. Velg et annet - vis at dere ikke støtter Sandvik/Babyverdens behandling av sine ansatte.

En god del andre, "gamle" brukere har slettet seg/er i prosessen med å bli slettet etter at de fikk kjennskap til saken
.
Eks: -, -, Isthabeth



Hilsen eks-moderator
 
Har du troen på at de kommer med en god forklaring på dette?
eller at de bare bortforklarer det med noe vissvass....?!

jeg orker ikke å være her så mye lenger hvis det er sånn de skal fortsette ihvertfall.
 
Forkastelig....
 
Oj, det var hard kost gitt... Venter til motparten kan få sjans til å få forklare seg, men hvis denne blir slettet før det kommer noe svar så blir det vel den som tier samtykker da...
 
Er dette en dårlig spøk? Usmaklig.. Rett og slett. 

Er vel ingen som verken bruker MSN lengre, eller sender oppsigelser via MSN? Viser jo bare hvor lite seriøt dette her egentlig er. 
Er redd dette bare er toppen av isberget av sannheter her. Føler det er  mye som gnager i bakgrunnen for de som har gjort en jobb som administratorer og moderatorer.

Det blir spennende å se hvor lenge denne tråden blir liggende før den blir slettet. 
 


~Mummimamma~ skrev:
Oj, det var hard kost gitt... Venter til motparten kan få sjans til å få forklare seg, men hvis denne blir slettet før det kommer noe svar så blir det vel den som tier samtykker da...

Tenker det samme!
 
Råttent....!
 
Lite voksent å gjøre det via msn. Om en ikke kan ta det face to face, så går det i det minste an å ringe personene der gjelder å snakke med de.
 


VeldreidSkrævadottir skrev:


~Mummimamma~ skrev:
Oj, det var hard kost gitt... Venter til motparten kan få sjans til å få forklare seg, men hvis denne blir slettet før det kommer noe svar så blir det vel den som tier samtykker da...

Tenker det samme!

Håper det kommer noen fra Sandvik/ Babyverden på banen her snart, med en forklaring på hva som har hendt her.
 


MICAmor skrev:


VeldreidSkrævadottir skrev:


~Mummimamma~ skrev:
Oj, det var hard kost gitt... Venter til motparten kan få sjans til å få forklare seg, men hvis denne blir slettet før det kommer noe svar så blir det vel den som tier samtykker da...

Tenker det samme!

Håper det kommer noen fra Sandvik/ Babyverden på banen her snart, med en forklaring på hva som har hendt her.

Samme her!! 
 
wtf?
Stikker innom i ettermiddag jeg, og ser på (bort)forklaringene.

Hvis det er beløpet det står på, så tror jeg de fleste admins ville jobbet gratis også.
Og det er vel bare lommepenger sandvik og babyverden må ut med- så den forklaringen om økonomi kjøper jeg ikke.
Men hva skal de gjøre med forumet uten administratorer da? Legge ned forumet?



Triste greier dette, hvis det viser seg å stemme. Mener ikke å mistenkliggjøre ts, men jeg er ikke innom her så ofte, så vet ikke helt hva jeg skal tro.
 


MICAmor skrev:


VeldreidSkrævadottir skrev:


~Mummimamma~ skrev:
Oj, det var hard kost gitt... Venter til motparten kan få sjans til å få forklare seg, men hvis denne blir slettet før det kommer noe svar så blir det vel den som tier samtykker da...

Tenker det samme!

Håper det kommer noen fra Sandvik/ Babyverden på banen her snart, med en forklaring på hva som har hendt her.



Håper jeg og, men tviler sterkt på at denne ligger her når jeg kommer hjem fra jobb seint i kveld... Hvis dette viser seg å stemme kommer jeg nok å slette meg ja, slikt gjør man bare ikke!!
 


Godhjerta skrev:
wtf?
Stikker innom i ettermiddag jeg, og ser på (bort)forklaringene.

Hvis det er beløpet det står på, så tror jeg de fleste admins ville jobbet gratis også.
Og det er vel bare lommepenger sandvik og babyverden må ut med- så den forklaringen om økonomi kjøper jeg ikke.
Men hva skal de gjøre med forumet uten administratorer da? Legge ned forumet?



Triste greier dette, hvis det viser seg å stemme. Mener ikke å mistenkliggjøre ts, men jeg er ikke innom her så ofte, så vet ikke helt hva jeg skal tro.

Dette stemmer. Desverre.
De som ikke rakk MSN-møtet våknet opp til oppsigelse på e-post i dag...

 
oppsigelse fom nå?  gjelder ikke regler like mye her inne når man har en jobb?
 
Bare fordi jeg ikke har peiling, hvordan foregikk ansettelsesforløpet? Var det kun over mail/msn etc.? Eller var det personlig? Pr. post?

Om ansettelsene foretas via e-post og nett fora, så ser jeg i såfall ikke noe galt i at oppsigelsene skjer på samme måte...
 
Dette er skammelig.
Jeg fikk kjennskap til dette igår kveld, og ble helt satt ut. Babyverden fremstår nå som et amatørmessig og lite seriøst forum - noe jeg synes er trist. 
Jeg har vært her siden januar 2008, altså snart 5 år - med samme bruker.
Med mindre det kommer en meget god forklaring på hva som skjer i kulissene her kommer jeg ikke til å benytte meg av dette forumet lenger.
 
Back
Topp