Skal stenge facebookveggen

Jeg vil være den første som gir ut nyheten om når ungen blir født!

Sist gang var svigers så tidlig ute at de postet på face når jeg og mannen var på vei til sykehuset... Jeg fikk meldinger, folk ringte, veggen var stappfull av tidlig gratulasjoner og alt tok helt av liksom... Jeg måtte skru av telefonen for ikke å bli plaget av all plingingen... Det har jeg tatt opp med de nå og sagt fra at ikke er greit. Denne gangen får de ikke lov til å snakke med noen om det før vi har sagt det er greit!

Tenk om fødselen ikke gikk bra da?! Tenk om det ble store komplikasjoner? Eller om babyen ikke klarte seg? Gudene vet hva som kan skje... Det er jo ikke stor sannsynlighet for det, men likevel da! Hvis ting ikke hadde gått veien, så er ikke Facebook den arenaen jeg vil broadcaste det på... HVERTFALL ikke før jeg selv hadde vært 100% klar for det...

Pluss at, unnskyld meg, men dette er VÅR gladnyhet å dele! Jeg skjønner at det er stort å bli bestemor også, men det gir fortsatt ikke retten på akkurat det synes jeg.

Er jeg kjip??
Tror svigers ble litt snurt på meg når jeg tok det opp liksom, men vet du, jeg føler meg faktisk ikke urimelig! Det skulle bare mangle synes jeg!

Så fant jeg ut nå at det går faktisk ann å stenge veggen sin hvis man ønsker det (aldri utforsket Facebook noe særlig sånn egentlig :p), men synes det er litt trist at man faktisk må planlegge å gjøre sånne tiltak for å unngå at "pressen" snuser der den ikke skal snuse...

Flere som skal gjøre det samme?

Ja, jeg gjorde det samme. Vi offentliggjorde ikke med en gang jenta vår var født heller vi ventet i 2 dager.
Og man skulle tro at da fikk vi ha nyheten for oss selv og folk respekterte det, men den gang ei.
Vi fikk flere stygge sms fra slekta til mannen med kjeft om hvorfor vi ikke hadde sagt i fra at jenta vår var født samme dag som hun ble født så og si, eller de fikk meg til å føle at vi skulle rapportere til de med en gang hodet var ute.
Og da hadde heller ikke de som reagerte sterkest gratulert oss med graviditeten...

Hvordan gikk det med deg?
Ble det respektert at du ville stenge din egen vegg?
Eller fikk du som meg så og si beskjed om du ikke eier og administrerer din egen face profil...?
 
Jeg har stengt veggen allerede, og jeg vet ikke om jeg er gravid ennå;)


Jeg stengte min vegg i januar i år, ble lagt inn på føden i starten av februar med sterke smerter. Da jeg lå der da var jeg glad for jeg hadde stengt veggen min, jeg var da 34+4 til 35+0 de dagene jeg var inne, og det endte nesten med at de tok ks på meg den helga for jeg hadde så utrolig vondt og ikke noe lindret smertene i en periode.

Nå skriver vi 27 juni og veggen er forsatt stengt. Jeg tenker det er like greit. Alle som prøver og tagge meg slik det likevel kommer på min vegg kommer ingen veg for innstillingene er slik at jeg skal godkjenne alt av tagger.

Krysser fingrene for positiv test for deg, så blir det Mars 2017. :happy:
 
Jeg stengte min vegg i januar i år, ble lagt inn på føden i starten av februar med sterke smerter. Da jeg lå der da var jeg glad for jeg hadde stengt veggen min, jeg var da 34+4 til 35+0 de dagene jeg var inne, og det endte nesten med at de tok ks på meg den helga for jeg hadde så utrolig vondt og ikke noe lindret smertene i en periode.

Nå skriver vi 27 juni og veggen er forsatt stengt. Jeg tenker det er like greit. Alle som prøver og tagge meg slik det likevel kommer på min vegg kommer ingen veg for innstillingene er slik at jeg skal godkjenne alt av tagger.

Krysser fingrene for positiv test for deg, så blir det Mars 2017. :happy:

Jeg trodde jeg hadde den taggingen jeg, men de kan jo fint poste navnet mitt i noe på deres vegg?! Jeg må godkjenne å få det på min.. Eller har du noe triks?
 
Jeg trodde jeg hadde den taggingen jeg, men de kan jo fint poste navnet mitt i noe på deres vegg?! Jeg må godkjenne å få det på min.. Eller har du noe triks?


Så lenge de tagger deg så må du godkjenne, for at navnet ditt skal komme med uthevet skrift samt da også havner det på dun egen vegg for du godtar / godkjenner det.
Om du ikke godkjenner vil det stå med vanlig skrift på den det gjelder sin vegg og Inge. Andre steder.
 
Så lenge de tagger deg så må du godkjenne, for at navnet ditt skal komme med uthevet skrift samt da også havner det på dun egen vegg for du godtar / godkjenner det.
Om du ikke godkjenner vil det stå med vanlig skrift på den det gjelder sin vegg og Inge. Andre steder.
Skjønner, er slik jeg har det, da:)
 
Back
Topp