Skal du bake i helgen?

Mannen er syk, og da mente han at muffins var obligatorisk. Så han har vært på butikken og kjøpt inn til vaniljemuffins, type Toro.

Jeg skal bake eltefritt brød eller rundstykker, får se hva det blir til i morgen. :)

Mannen er syk, og da mente han at muffins var obligatorisk. Så han har vært på butikken og kjøpt inn til vaniljemuffins, type Toro.

Jeg skal bake eltefritt brød eller rundstykker, får se hva det blir til i morgen. :)
Hehe det er første hang jeg har hørt at muffins følger med sykdom :)

Nei, men mamma gjør. :D Idag har hun laget daimkake, og min søster skal lage ostekake. Gleder meg til imorgen, med andre ord!!

Nei, men mamma gjør. :D Idag har hun laget daimkake, og min søster skal lage ostekake. Gleder meg til imorgen, med andre ord!!
Åååh daimkake er så utrolig godt :D :D

Lager hun med nøtte bunn eller marengs?

Min mor lager med marengs å det er jammen det beste jeg får :D :D

Bakte sjokoladekake igår :)

Klassen til jenta var på bærtur i går, så vi har bakt blåbærmuffins i dag.

Jeg skal bake brød, som vanlig i grunnen;)
Savner lukten av hjemmebakt brød. Vi har kjøpt hos Godt Brød og Åpent Bakeri mens jeg er syk. Brødene strengt tatt mye bedre enn mine, men det er ikke riktig lukt og følelse.

Klassen til jenta var på bærtur i går, så vi har bakt blåbærmuffins i dag.

Savner lukten av hjemmebakt brød. Vi har kjøpt hos Godt Brød og Åpent Bakeri mens jeg er syk. Brødene strengt tatt mye bedre enn mine, men det er ikke riktig lukt og følelse.
Så kjedelig å være syk!
Enig i at de brødene er hakket bedre, men man får jo ikke lukta i hus på samme måte, eller den rykende ferske skiva med brunost, og en tekopp til;)

Bakte hamburgerbrød i formiddag. Prøver alltid å la være å bake kaker o.l., ingen av oss trenger å spise det. Hvis jeg fryser det ned blir det spist av nesten daglig allikevel, og det er ikke bra for noen av oss.

Back
Topp