Hva da?
Å del gjerne bilder
Jeg holder på med en ostekake
Å del gjerne bilder
Jeg holder på med en ostekake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er spennende å prøve nye opskrifterOstekake er alltid snadderJeg skal bake sjokoladekjeks i morgen, tenkte jeg skulle teste en ny oppskrift
![]()
Med ost inni da?Jeg har bakt osterundstykker![]()
Hehe det er første hang jeg har hørt at muffins følger med sykdomMannen er syk, og da mente han at muffins var obligatorisk. Så han har vært på butikken og kjøpt inn til vaniljemuffins, type Toro.
Jeg skal bake eltefritt brød eller rundstykker, får se hva det blir til i morgen.![]()
Åååh daimkake er så utrolig godtNei, men mamma gjør.Idag har hun laget daimkake, og min søster skal lage ostekake. Gleder meg til imorgen, med andre ord!!
Åååh daimkake er så utrolig godt![]()
![]()
Lager hun med nøtte bunn eller marengs?
Min mor lager med marengs å det er jammen det beste jeg får![]()
![]()
Savner lukten av hjemmebakt brød. Vi har kjøpt hos Godt Brød og Åpent Bakeri mens jeg er syk. Brødene strengt tatt mye bedre enn mine, men det er ikke riktig lukt og følelse.Jeg skal bake brød, som vanlig i grunnen![]()
Så kjedelig å være syk!Klassen til jenta var på bærtur i går, så vi har bakt blåbærmuffins i dag.
Savner lukten av hjemmebakt brød. Vi har kjøpt hos Godt Brød og Åpent Bakeri mens jeg er syk. Brødene strengt tatt mye bedre enn mine, men det er ikke riktig lukt og følelse.
Tipper det er et mindre vanlig symptom på mannesjukeHehe det er første hang jeg har hørt at muffins følger med sykdom![]()
Ååååh det er det som er bestMarengs ja.Gleeeder meg!