Skal du bake i helgen?

Gjør det enkelt og bruker melblanding fra butikken. I helga blir det bestemors grovbrød.
Er de gode? Har vurdert å prøve men aldri kommet så langt enda :)

Må begynne å bake litt brød :) elsker jo å bake så får bare begynne å prøve meg frem til en favoritt der å :)

Er de gode? Har vurdert å prøve men aldri kommet så langt enda :)

Må begynne å bake litt brød :) elsker jo å bake så får bare begynne å prøve meg frem til en favoritt der å :)
Enkelt og godt. Alle her spiser godt av det hvertfall:)

Den med kvikk lunch rundt kanten ja :) aldri lagd før, så den ble litt mislykket men.. Men det får gå :p

Takk takk :)
Den har jeg prøvd meg på også, fylt med bær og sjokolade i flere lag, så veeldig fin på bildet, men min derimot, den så det ut som om jeg hadde tatt løpefart og kastet sammen fra alle kanter haha:p banna og sverta og holdt på å kaste hele driten men gubben stoppa meg flere ganger:p den ble god forde da!:)

Den har jeg prøvd meg på også, fylt med bær og sjokolade i flere lag, så veeldig fin på bildet, men min derimot, den så det ut som om jeg hadde tatt løpefart og kastet sammen fra alle kanter haha:p banna og sverta og holdt på å kaste hele driten men gubben stoppa meg flere ganger:p den ble god forde da!:)

Akkurat samme som her.. Hehe.. Gruer meg til å servere den i morgen, den ser ut som ett takras :D

Back
Topp