Hvordan brød baker du da?Jeg skal bake brød, som vanlig i grunnen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan brød baker du da?Jeg skal bake brød, som vanlig i grunnen![]()
Hehe ja det er muligTipper det er et mindre vanlig symptom på mannesjuke![]()
Det hørtes godt utSkinke rull har jeg bakt
Gjør det enkelt og bruker melblanding fra butikken. I helga blir det bestemors grovbrød.Hvordan brød baker du da?![]()
Er de gode? Har vurdert å prøve men aldri kommet så langt endaGjør det enkelt og bruker melblanding fra butikken. I helga blir det bestemors grovbrød.
Den med sjokoladen rundt? Eller en annen variant?Bakte kvikk lunch kake før idag, og skal bake muffins i morgen.. Minste jenta mi blir ett år i morgen![]()
Enkelt og godt. Alle her spiser godt av det hvertfallEr de gode? Har vurdert å prøve men aldri kommet så langt enda![]()
Må begynne å bake litt brødelsker jo å bake så får bare begynne å prøve meg frem til en favoritt der å
![]()
Den med sjokoladen rundt? Eller en annen variant?![]()
Så gøy med bursdag da![]()
gratulerer med 1 åringen
![]()
stor stas
![]()
Den ble nok så fin atteDen med kvikk lunch rundt kanten jaaldri lagd før, så den ble litt mislykket men.. Men det får gå
Takk takk![]()
Den har jeg prøvd meg på også, fylt med bær og sjokolade i flere lag, så veeldig fin på bildet, men min derimot, den så det ut som om jeg hadde tatt løpefart og kastet sammen fra alle kanter hahaDen med kvikk lunch rundt kanten jaaldri lagd før, så den ble litt mislykket men.. Men det får gå
Takk takk![]()
Med ost inni da?det er så godt med ost i deigen
de blir så luftige
![]()
Den har jeg prøvd meg på også, fylt med bær og sjokolade i flere lag, så veeldig fin på bildet, men min derimot, den så det ut som om jeg hadde tatt løpefart og kastet sammen fra alle kanter hahabanna og sverta og holdt på å kaste hele driten men gubben stoppa meg flere ganger
den ble god forde da!
![]()
Åh så deiligBåde ost inni deigen og på toppen av rundstykkenekjempegode! Og et greit avbrekk fra brødskive til tider.
Åååh det er jo så godt med fersk gjærbakstBlir Kanelboller og skolebrød i morgen![]()
Så gøyJa faktigst eg ska baka kaka nu![]()