Kjenner flere med silikon som fikk til å fullammeAmmet de to første så vil gjerne amme denne gangen også. Men har tatt silikon siden sist ammeperiode, så er spent på om det går. Skulle jo ikke ha flere barn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner flere med silikon som fikk til å fullammeAmmet de to første så vil gjerne amme denne gangen også. Men har tatt silikon siden sist ammeperiode, så er spent på om det går. Skulle jo ikke ha flere barn![]()

Kjenner flere med silikon som fikk til å fullammeså lenge operasjonen er ammevennlig, som de ofte er i dag, så skal det ikke være et hinder for å amme
![]()

Jeg tok silikon i 2013 og hadde masse melk fra uke 16. Men mistet den pga stort blodtap og operasjon etter fødsel. Så det går nok fintSå bra!![]()
Jeg tok silikon i 2013 og hadde masse melk fra uke 16. Men mistet den pga stort blodtap og operasjon etter fødsel. Så det går nok fintJeg har forresten under muskel og har operert høyre bryst to ganger.
Ammet storejenta som er 7 år, gikk lett og uproblematisk.
Håper det skal gå fint denne gangen også å få til ammingen
men går det ikke er det ingen skam heller å ty til MME![]()
![]()
Når mødre som sliter til og med lyver om det på helsestasjonen så tenker jeg at ting er gått LITT for langt for eksempeldette er så viktig! Er så mye mom-shaming, det at barnet får mat er det viktigste!![]()
Samme problemet her. Frøkeno på samme alder nekte å slutteHer satser vi på at amminga vil gå bra (krysser iallfall fingrene)
Sliter derimot med ammeslutt på første som er 21mnd siden jeg vil ha en liten ammepause før det begynner igjen hahah.