Skal du amme?

Ammet de to første så vil gjerne amme denne gangen også. Men har tatt silikon siden sist ammeperiode, så er spent på om det går. Skulle jo ikke ha flere barn :rolleyes:
Kjenner flere med silikon som fikk til å fullamme ;) så lenge operasjonen er ammevennlig, som de ofte er i dag, så skal det ikke være et hinder for å amme :happy:

Kjenner flere med silikon som fikk til å fullamme ;) så lenge operasjonen er ammevennlig, som de ofte er i dag, så skal det ikke være et hinder for å amme :happy:

Godt å høre! Vil tro den er det. Mener å huske det sto noe om det, men ignorerte jo den biten litt siden jeg ikke hadde planer om flere barn :hilarious:

Ja❤️ Hadde ingen problem forrige gang, tross stramt tungebånd. Så jeg håper jeg klarer det denne gangen og :happy:

Jeg tok silikon i 2013 og hadde masse melk fra uke 16. Men mistet den pga stort blodtap og operasjon etter fødsel. Så det går nok fint :) Jeg har forresten under muskel og har operert høyre bryst to ganger.

Jeg tok silikon i 2013 og hadde masse melk fra uke 16. Men mistet den pga stort blodtap og operasjon etter fødsel. Så det går nok fint :) Jeg har forresten under muskel og har operert høyre bryst to ganger.

Krysser fingrene :) Har også under muskel

• Liker
Reactions: Srh
Ammet storejenta som er 7 år, gikk lett og uproblematisk.
Håper det skal gå fint denne gangen også å få til ammingen :)

men går det ikke er det ingen skam heller å ty til MME :) :)

dette er så viktig! Er så mye mom-shaming, det at barnet får mat er det viktigste! ♥️

dette er så viktig! Er så mye mom-shaming, det at barnet får mat er det viktigste! ♥️
Når mødre som sliter til og med lyver om det på helsestasjonen så tenker jeg at ting er gått LITT for langt for eksempel :(
MM er såklart best når forholdene ligger til rette for det, men her Norge er MME absolutt et fullgodt alternativ når MM ikke egner seg/lar seg gjøre.

En jeg kjenner har for eksempel fjernet begge brystene og følte seg likevel som en dårlig mamma som ikke kunne gi MM.

Her blir det amming viss det går, er smertelig klar over fra forrige gang att mm ikkje bare er ein dans på roser.. eg ser flaske å mme som ett fantastisk alternativ om der ikkje går..
Håpar ammepolitiet har roa seg frå forrige gang eg fekk barn, då var det ett sjukt press..

Her satser vi på at amminga vil gå bra (krysser iallfall fingrene)
Sliter derimot med ammeslutt på første som er 21mnd siden jeg vil ha en liten ammepause før det begynner igjen hahah.

Her satser vi på at amminga vil gå bra (krysser iallfall fingrene)
Sliter derimot med ammeslutt på første som er 21mnd siden jeg vil ha en liten ammepause før det begynner igjen hahah.
Samme problemet her. Frøkeno på samme alder nekte å slutte :-p

Blir litt stressa når jeg leser enkelte erfaringer her. Har null erfaring med noe og håper jo på å få til ammingen :D Får vel se litt innpå ammehjelpen også når det nærmer seg.

Back
Topp