Håper på å amme nå også, ammet begge første til de var ca 1.5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er planen Var utrulig praktisk å bare kunne slenge ut puppen kvar gang babyen ville ha mat/trøst/kos. Og eg syns det var utrulig koselig Amma til ho var 9 mnd, då mysta ho interessen. Pumpa deretter i 2 mnd, så gav eg meg på det og. Men syns dei første 5 vekene var ganske vonde, så om noken veit om det er mulig å «herde» brysta på førehand, tar eg gjerne imot tips
Ja det er planen Var utrulig praktisk å bare kunne slenge ut puppen kvar gang babyen ville ha mat/trøst/kos. Og eg syns det var utrulig koselig Amma til ho var 9 mnd, då mysta ho interessen. Pumpa deretter i 2 mnd, så gav eg meg på det og. Men syns dei første 5 vekene var ganske vonde, så om noken veit om det er mulig å «herde» brysta på førehand, tar eg gjerne imot tips
Det skal ikke påvirke melkegangene å ta silikon nå til dagsAmmet de to første så vil gjerne amme denne gangen også. Men har tatt silikon siden sist ammeperiode, så er spent på om det går. Skulle jo ikke ha flere barn