Skal dere vite kjønn?

Har veldig lyst til å vite det!! Men samtidig ikke.. Med førstemann ville jeg ikke vite i det hele tatt, men etter evige diskusjoner med samboer som ville vite, så vant han den :p Så da fikk vi vite! Men ble enige om at jeg skulle få bestemme neste gang! Første tanke var at vi ikke skulle vite det nå, men etter nærmere ettertanke har jeg egentlig lyst til å vite! Sikkert hyggelig for førstemann og vite om det blir en lillebror/lillesøster, samt at det er greit å vite om vi må kjøpe inn noe rosa/lilla, eller kan gå for alt det blå vi allerede har ;)
 
Vi skal vite, jeg klarer ikke gå så lenge og bare kjøpe kjønnsnøytralt:hilarious::hilarious: og han er så bestemt på hva det er så tror det blir gøy:hilarious:
 
Første for oss, så vi vil nok vite. Altfor nysgjerrig til å ikke vite noe :)
 
Vel, i følge svigermor så blir det gutt. Det fødes ikke jenter i familien deres:eek: så nå må jeg jo nødt til å få vite det! laughing6 jeg håper på ei jente, da jeg har en bonus sønn og en egen sønn fra før.
Blir topp uansett da, men føler mor datter båndet er sterkere enn mor sønn båndet når ungene er store :confused005
 
Her ønsker vi begge å vite kjønn. Mest for vår egen del, med tanke på forberedelser :) usikkert om vi forteller til noen andre hvilket kjønn det blir
 
Har lyst til å vite, mest pga. At jeg tror det kan føles litt mer virkelig om jeg har noe mer konkret å se for meg? :love017
Men også for å kutte ned på navnelisten :schocked028
 
På en måte skulle jeg gjerne blitt overrasket, meeen jeg er så nysgjerrig av natur og ganske planleggingsgal, og etter uke 20 blir det sikkert ukentlige UL og jeg tror ikke jeg hadde klart å tøyle nysgjerrigheten ved hver UL!:oops:
 
Det vil jeg tro! Det blir på en eller annen måte litt virkeligere, samt lettereå omtale babyen, når man vet.

Var veldig stas å få vite det sist :smug:
 
Ja, vi vil vite kjønn. Mannen er sikker på det blir en gutt. Jeg har en følelse på jente. Så blir spennende å se hvem som har rett
 
Vi skal vite kjønn. Mannens første, så han hadde aldri klart å vente til fødsel :p
 
Back
Topp