Skal dere vite kjønn?

Aléria

Gift med forumet
Junilykke2018
Marshmallows2021
Jeg har foreslått at vi ikke skal vite kjønn denne gangen og til min store overraskelse er mannen jammen meg positiv til idéen :hilarious: Det var bare et forslag jeg kastet ut i luften og jeg er slettes ikke sikker på om jeg/vi kommer til å greie å tøyle nysgjerrigheten, men nå er altså mannen ganske gira på idéen. Ingen annen grunn til dette enn at det gjør ventetiden og fødselen litt ekstra spennende :joyful: Det eneste jeg undrer på er om jeg knytter like sterkt bånd til babyen mens den ligger i magen når det er en "den" og ikke en "han/hun".
Skal dere vite kjønnet på babyen deres? Og hvorfor/hvorfor ikke? :)
 
Vi skal ikke vite det:)
jeg hadde et lite ønske om at dette kunne være en like stor overraskelse som graviditeten, og det var han enige i:)
 
Vi vil vite det:) Visste ikke med første og ville vite med andre. For min del ble svangerskapet et helt annet når jeg visste, med første klarte jeg ikke å knytte meg til lille i magen. Den knytningen kom jo med en gang han var ute, men svangerskapet var et helt annet med nr 2, for min del❤️ En annen grunn er at vi kommer til å ha mange ultralyden dette svangerskapet så regner med at kjønnet kommer til å vise ganske tydelig etterhvert..:happy:
 
Jeg må vite! :hilarious: jeg er veldig nysgjerrig, så selv om det høres veldig spennende ut å vente til fødsel så har jeg ikke sjans.. Ære være til de som klarer å vente :)
 
Jeg må vite :) Er alt for nyskjerrig :-D
 
Ja, her skal vi også vite :)
 
Vi vil nok det. Det er ikke så mange kjønnsnøytrale klær ute på markedet, så i forberedelsen er det lettest i vite kjønn.
 
Nå med nr 3 og når vi har en av hvert kjønn fra før så kunne jeg kanskje vurdert å ikke vite det... men mannen vil absolutt vite det, og jeg tror kanskje de knytter seg ekstra mye til mageboer på den måten da de ikke har den så nær. I tillegg til at jeg elsker å planlegge ting, og koser meg med å vite hvem som ligger i magen. Så her bestiller vi nok ekstra ul i uke 14 eller noe for å få vite kjønn
 
Jeg vil vite det. Er altfor glad i nok informasjon til å la være. Men synes det er så kult med de som venter til fødsel
 
Jeg vil ikke vite det. Visste det ikke med første og det var helt fantastisk! Siden vi ikke ville si "den", så kalte vi han for Simba gjennom hele svangerskapet, derfor nicket. Etter at han kom ut var det nesten vanskelig å begynne med navnet, siden han het Simba så lenge inni magen :D Og det var kjempegøy å bare handle kjønnsnøytralt. Min lille protest mot kjønnsroller som blir dyttet på barna før de i det hele tatt er født. Og det finnes masse fint når man først begynner å lete litt. :)
Men mannen tror ikke han klarer å ikke vite kjønn denne gangen, siden vi har 2 gutter fra før. Så vi er fortsatt usikre på hva vi gjør denne gangen :)
 
Vil vite det. Da kan vi handle og forbrede til den som kommer. Vil ikke hare ha nøytrale farger.
 
Vi vil også vite det.
Helt enig i dette med kjønnsroller som nevnt over her.
Når vi skulle ha førstemann visste vi at vi ganske snart etter ville ha en liten til, så vi kjøpte mye nøytralt så vi kan bruke det igjen om det blir jente.
 
Vi ønsker å vite :happy: jeg elsker å planlegge, og selv om det finnes mye fint kjønnsnøytralt (eneste jeg kommer til å la være å kjøpe til gutt er rosa blomstrete klær liksom) så gleder jeg meg sånn til å handle inn til denne gutten eller jenten :Heartred

Ja og så er jeg alt for nysgjerrig da :hilarious: Men sykt godt gjort til dere som klarer å vente, må jo gjøre fødselsopplevensen ekstra spesiell :happy:
 
Ja, vi vill vite det. Dette blir vår første og er så nykjerrig og ønsker å handle inn klær med farger :)
 
Ville ikke vite nr 1, men nr 2 av praktiske årsaker:angelic: denne gangen vil vi vite da det føles mer personlig med hun/han og ikke den:)
 
Vil ikke vite denne gangen. Visste det med første da var det uaktuelt å ikke vite., Årsaken til ag jeg kkke vil vite er at jeg føler både fødsel og ventetid kan bli ekstra spennende. Mannen er ikke helt enig men lar meg velge det denne gangen:)
 
Back
Topp