Skal dere vite kjønn?

Jeg tror vi nå vite, jeg er så nysgjerrig! og jeg tenker det blir fint for han på 4 å vite om det blir bror eller søster :Heartred:Heartblue
 
Jeg kunne vært tilbøyelig til ikke å vite. Men spurte mannen nå om det kunne vært aktuelt, og han svarte kontant nei. :p Med tanke på innkjøp osv, spiller det liten rolle for oss. Skiller ikke mellom såkalte jente- og guttefarger. For oss er der bare farger. Så hvis vi får gutt skal jeg definitivt kle han opp i alt det barbierosa vi fikk fra svigermor sist.:hilarious:
 
Jeg tenkte at jeg ikke ville vite før jeg ble gravid, men nå mår jeg er det er jeg veldig nysgjerrig og MÅ vite det. Hehe!
 
Jeg tror jeg vil vite, er så nysgrerrig av meg. kjæresten min er ikke helt sikker ennå, men han vil helst ikke vite det på UL:stop::p:anyone
 
Jeg hadde lyst å ikke vite, men mannen ville gjerne vite, så da blir det til at vi spør om det på UL:)
 
Vi vil vite denne gangen også, men leker litt med tanken på å ikke si det til noen. Selv om det betyr at jeg må snikstrikke koseteppe og hentesett :p
 
Har en av hver og siden dette blir siste barn, så ønsker vi å ikke vite kjønnet. Men får se hvor eplekjekke vi er på det når vi er på OUL og det blir spurt om vi vil vite kjønnet:wacky:
 
Skal definitiv vite kjønn, om jeg ikke finner ut på oul så bestiller jeg privat for å sjekke igjen. Evt bestille blodprøve gjennom et firma som finner ut kjønn gjennom blodprøve som man sender i posten
 
Leike med tanken på å ikkje vite kjønn.
Men mistenke det er vanskelig å unngå å sjå det på ultralydane sidan dei er blitt så tydelige.
Vil tru det er to storesøsken som og gjerne vil vite etter kvart.
 
Vi skal nok også vite. Fikk ikke vite med første barn, men visste med nr 2. Gikk bra begge deler, men også koselig å vite.
 
Vi vil vite kjønn, må være så koselig og handle inn og «bli kjent» med den lille før fødsel <3
 
Det hadde vært kjempe kjekt og spennende å ikke vite, men jeg er så nysgjerrig av meg at jeg sikkert ikke klarer å vente så lenge. Også har jeg 2 gutter fra før av så hadde vært kjekt å få kjøpt inn litt mer jentete klær hvis det blir det. Har ikke helt troen på at det kan være jente da ingen av de nermeste har klart å blande kjønn utenom faren til mannen som har noen søstre også.
 
Jeg har som plan å ikke vite denne gangen, håper ikke nysgjerrigheten tar overhånd på ultralyd!
 
Jepp! Visste ikke det sist, men denne gangen vil vi vite :happy: Vil derimot ikke dele med noen om hvilket kjønn det blir, så skal si til alle som spør at vi ikke vet:joyful:
 
Jeg har alltid tenkt at jeg ikke vil vite for spenningen sin skyld, men etter år med prøving og x antall IVF forsøk så har vi bestemt oss for å vite :happy:
 
Back
Topp