jepp det skal jeg ha meget praktisk - synes jeg! skal få ett søstra mi laga te tantungen min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du en oppskrift?? Var veldig fin !Vis vedlegget 96220
Vil bare fortelle at det slett ikke var vanskelig sy selv! Dere kan spare masse penger på det visst dere har symaskin Dette sydde jeg i går.
Jeg kjøpte oppskrift på stoffogstil.no og brukte malen i oppskriften for å klippe ut rett størrelse, så brukte jeg en bloggers oppskrift når jeg skulle montere denHar du en oppskrift?? Var veldig fin !
Så fint! Støtte du på noen spesielle utfordringer? Jeg vil gjerne sy et selv, men har hørt at det kan være vanskelig å få på plass kantbåndet og å få inni "fyllet" i kanten?Vis vedlegget 96220
Vil bare fortelle at det slett ikke var vanskelig sy selv! Dere kan spare masse penger på det visst dere har symaskin Dette sydde jeg i går.
Kantbåndet var ikke vanskelig å sy på plass, men jeg stappet fyll i kantene før jeg tredde i snoren inni kantbånet, og fikk det ikke til skikkelig, så måtte ta ut igjen fyllet for å tre i snoren, så anbefaler å gjøre det før en tar fyllet kantbåndet syr du på før du fyller redet..Så fint! Støtte du på noen spesielle utfordringer? Jeg vil gjerne sy et selv, men har hørt at det kan være vanskelig å få på plass kantbåndet og å få inni "fyllet" i kanten?
Sent from my iPhone using BV Forum