Skal dere kjøpe babynest?

Har lyst på, men må se i lommeboken først!
Seng og bilsete kommer først i køen.

Er det vanskelig å lage selv?
Blir det dyrt å kjøpe materialene osv.?
De som har gjort det, sier at det ikke er så vanskelig, eneste er kantbåndene som kan være litt knot.. ang. Stoff og materialer kommer det jo an på.. man kan jo finne sykt billig stoff og veldig dyrt stoff..

De som har gjort det, sier at det ikke er så vanskelig, eneste er kantbåndene som kan være litt knot.. ang. Stoff og materialer kommer det jo an på.. man kan jo finne sykt billig stoff og veldig dyrt stoff..
Ligger det oppskrift noe sted?
Har jo en sydame i slekta. Kan jo ønske meg til bursdagen min! :-)

Jeg har også kjøpt et, for leeenge siden. Hehe! Kjøpte grått så det passet til begge kjønn. Hadde ikke til tvillingene, tror ikke det fantes i 2010 men til de rullet vi tepper rundt hodet deres, og de endte med å sove i vognbaggene sine, så min erfaring er at babyer liker å ha det lunt og trangt rundt seg.

e2ab1dcd9d3f06b7f293af1defa7fded.jpg

Da har jeg bestilt dette. Gøy :)

Har kjøpt i mariusmønster :-) kjempe praktisk å ha med om barnet skal sove mens vi er på besøk, da kjenner det jo lukten sin :-)

Hadde ikke til første der hadde jeg sengekant og lammeskinn og bamser hun sov som en stein. Men vis lommeboken tilsier det blir det nok et bsby nest denne gangen :)

Trodde egentlig at jeg måtte kjøpe babynest, men jeg har en veldig snill stemor som rett og slett tok på seg denne utfordringen om å lage et babynest til meg og det har hun klart :-) kjempe fornøyd med dette babynestet siden det er nøytralt og kan brukes til begge kjønn :-)

Vedlegg

• 1419020805343.jpg
    1419020805343.jpg
    58,4 KB · Visninger: 66
Trodde egentlig at jeg måtte kjøpe babynest, men jeg har en veldig snill stemor som rett og slett tok på seg denne utfordringen om å lage et babynest til meg og det har hun klart :-) kjempe fornøyd med dette babynestet siden det er nøytralt og kan brukes til begge kjønn :-)
Så fin :)

Jeg har veldig lyst til å bestille, synes det ser smart ut.. Greit å ha i sofaen osv og vil jeg tro?

Jeg har kjøpt:) andre jeg kjenner som har er veldig fornøyd og bruker den mye :)

Har du bestilt hos privatperson eller hos forhandler? Var sykt fint, slik vil jeg også ha! :)

Hei ☺️ Jeg har bestilt det hos Neris Babyreder-Babynest ☺️ Du finner det om du søker opp på Facebook eller Instagram :o)

Bestilte for et par uker siden og trodde jeg var tidlig ute, men hun har så stor pågang, så det var på høy tid å bestille hvis jeg skulle ha det derfra ihvertfall, så det er jo greit å være klar over om du også vil ha.. ☺️

Hei ☺️ Jeg har bestilt det hos Neris Babyreder-Babynest ☺️ Du finner det om du søker opp på Facebook eller Instagram :eek:)

Bestilte for et par uker siden og trodde jeg var tidlig ute, men hun har så stor pågang, så det var på høy tid å bestille hvis jeg skulle ha det derfra ihvertfall, så det er jo greit å være klar over om du også vil ha.. ☺️

Se bort i fra :o) Får ikke redigert innlegget på mobil, men var IKKE en sånn smiley jeg skulle ha..! ;)

Er så usikker... Spørs kanskje på om jeg får den til en "riktig" pris ;)

Back
Topp