Skal dere kjøpe babynest?

Lisse86

Forelsket i forumet
Er så usikker på om jeg skal eller ikke. Savnet det ikke med forrige gang, men ser jo kjempe greit ut

Jeg har også tenkt mye på det, og har veldig lyst på. Hadde heller ikke med den første.

Leser gjerne om anbefalinger/andre meninger om det :)

Jeg skal kjøpe/lage.

Med sønnen vår måtte vi bygge opp i sengen så han lå helt tett, tenker at et babynest vil gjøre det litt lettere:)

Jeg tenkte å sy.. ønsker meg ny symaskin til bursdagen min, så da tenkte jeg å prøve.. går jo hjemme mye uansett ;-)

Driver å vurderer saken :-)
Har en venninne som anbefaler det på det sterkeste ;-)

Nei velger lammeskinn fra nøstebarnet istedenfor så bygger jeg litt rundt slik at det blir litt lunere :-) kan ikke kjøpe begge deler :-)

Vi hadde ikke det til første, kun vugge. Dessverre tålte hun ikke å ligge alene, sov i max 30 minutt... Mye styr... Håper å få brukt vuggen mer denne gangen, men babynest kunne kanskje vært noe å ha oppi vugga... :)

Jeg har veldig lyst på :-) Ser for meg at det kan være greit å ta med seg rundt om i huset, samt som en liten "reiseseng" hvis vi skal bort en dag.

Har sydd selv, det hele var overstått på 3 timer Angrer ikke Har ikke barn selv, men andre jeg har sydd til har brukt det flittig

Ja ei venninne skal lage :)

Har köpt :-) hört massa bra om det så tror det kommer brukes mye!
I sengen, på soffaen i vognen osv!bestillte på lille verlden de har såå mye fint! Rekomenderes!

Sent from my iPhone using BV Forum

Har lyst på, men må se i lommeboken først!
Seng og bilsete kommer først i køen.

Er det vanskelig å lage selv?
Blir det dyrt å kjøpe materialene osv.?

Back
Topp