Skal dere ha tidlig ul?

Har avtale med sykehuset at jeg kan komme på tidlig UL rundt uke 9. Det er pga MA i uke 18 ved sist graviditet, og en tidligere svangerskapsforgiftning.

Men skal nok tilbake igjen rundt uke 14 også. I forrige graviditet der jeg hadde en MA i uke 18, så var jeg på UL i uke 9, og da var alt normalt. Så føler meg ikke trygg med kun UL i uke 9!!!

jeg hadde bare lyst jeg :) så har vi endel tvillinger i familien, så skal ta en "vareopptelling" i uke 10 før familien får vite noe :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja vi skal i uke 7 :) 20. Juni! So spent og litt nervøs :) vi får det pga at vi fortsatt ligger under Ivf klinikken :)

Er det slik at de ikke har lov til å se etter tegn på trisomi (nakkfold/neselengde) når det er privat tidlig ultralyd? Pleier de å gjøre det likevel? Eller henvises man bare videre dersom de ser det? De kan vel ikke bare late som de ikke har sett noe - samtidig høres der merkelig ut at de skal henvise videre uten å si hvorfor.. Noen som vet?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eg får tidlig ul i uke 8-9 pga SA for litt siden og en bakgrunn med prøverør.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja skal det siden jeg har mistet 4 ganger Før! Må bare få ringt legen og få han til å sende henvisning, gyn sa jeg kunne få i uke 7 :) så tre uker til !!

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Fikk flyttet timen til først kommende mandag:)

Jeg har litt lyst til å få en tidlig ul. Sist hadde jeg kun den ordinære ultralyden. Men nå er jeg faktisk litt usikker på når jeg ble gravid, så regner med at vi kanskje får en ul for å se hvor langt jeg er.

Får tidlig ul pga risikosvangerskap sist. Får ihvertfall to ekstra, men mulig jeg får fler. Var hos legen i går, skal til legen til uka. Får ul mellom uke 7-12 i teorien, men jeg er jo på ferie da, så spørs når det blir. Skal høre med gyn om han har en ledig time til meg før jeg drar på ferie

Jeg får ul i uke 12 hos fastlegen min som har ul på kontoret sitt :) det har jeg fått med de to guttene jeg har fra før også.

Skal ha når jeg er 13 uker

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kommer til å ta tidlig UL her, for å sjekke hvor mange det er der inne... Supert med tvillinger, men kjenner at det holder med ett par.

Back
Topp