Lurer på om vi skal bytte en duk også jeg. Jeg gjorde et tredje forsøk på å få duk til 2,50 bord, og fikk min tredje røde duk til 3 meter bord og det er jo langt over grensen for hva vi trenger.
Bytte den enten rett og slett i en mindre størrelse eller annen farge eller noe annet.
To av dem har vi fått av svigermor, en i år og en i fjor og altså en av mamma året før. Så jeg tenkte vi kunne kanskje byttet årets. Men det er så mye føøøøøøølelser involvert når svigermor har kjøpt noe at enten jeg bytter den som hun egentlig sa jeg skulle (til 360, men det er jo aaaaltfor stort) eller lar være (som hun konkluderte med at jeg skulle siden 320 var rett størrelse.) Til hele bordet med to plater, men det er til 250, altså en plate, jeg ønsker. Men jeg har kjøpt rød tekstil-voksduk til 250 bord så det trengs kanskje ikke. Vi har dog ikke en eneste stoffduk til bordet på 250. Men vi har til 2 meter da.
Men uansett hva jeg gjør er det trolig feil. Siden jeg altså uansett ikke bytter til rød 360. Men muligens til enten rød eller annen farge sånn rundt 280 om jeg finner