Skal dere bytte julegaver?

Prøvde å bytte ett sted idag, uten byttelapp. Da ville jeg bare få igjen 50% av varens verdi.. Så da lot jeg være..

Skal bytte noen klær som vesla fikk i den str hun akkurat har vokst ut av. Fine klær så tenker å bytte til akkurat samme, bare større :)

Frøkna mi har fått mest klær i 110/116.
Hun ble 4 år og bruker egenelig 98 og litt 104

De får ligge på vent er års tid

Storesøster fikk tøy som var alt for stort så det bytta vi. Hadde ikke samme inne der vi var så ho valgte seg to bukser.
Lillebror fikk noe tøy i str han bruker nå og som snart er for lite så bytta i noe anna i neste str. Fikk også to gensere som jeg bytta fordi jeg synes det er veldig upraktisk på en baby på 6 mnd. Bruker bodyer ☺️

Fikk sengetøy til frøkna, i for liten størrelse. Desverre ingen byttelapp.. Så må spare det og kjøpe et nytt..
Hva med å spørre om giver har kvittering og hvor det er kjøpt? Er det for lite så er det jo bedre å bytte det enn å la giver tro det passer :)

Skal bytte en kjole jeg fikk fordi den var for liten. Ellers blir det ikke noe bytting, bare lit omsying av en pysj bukse samboer fikk av meg :)

Ungene fikk noe klær som er store, men testet genseren i str 98 på mini på 1,5, og den kan fint brukes, og samme med joggedress til hun på 4,5 i str 110/116. Hun bruker for det meste 98/104 og han 86/92.

Hva med å spørre om giver har kvittering og hvor det er kjøpt? Er det for lite så er det jo bedre å bytte det enn å la giver tro det passer :)
Fant den på nettbutikken. Skulle prøve å bytte på lørdag. Desverre stengte butikken rett før vi kom

Back
Topp