Skal dere bytte julegaver?

Vi fikk trekk til dobbeltdyne, det har vi ikke, så håper vi får bytta det. Også fikk jeg en veske som ikke er min stil i det hele tatt, så selv om jeg får dårlig samvittighet må jeg nok bytte den. Den kommer aldri til å bli brukt .

Jeg skal forsøke å bytte et par tøfler fra europris som helt ærlig talt var grusomme. Men i mitt forsvar passet de ikke heller, så jeg bytter med god samvittighet. Og så vil jeg bytte noen ammeinnlegg jeg fikk av svigermor. Har kjøpt egne og hun hadde uansett kjøpt feil størrelse.

Et puslespill til ungene som er beregnet på yngre barn. Har generelt ikke noe problemer med å bytte gaver. Mye bedre å bytte enn at det ikke blir brukt. Håper at de som får gaver av meg de ikke liker/passer også bytter.

Ja, vi fikk et sengesett som er slik glatt nesten silke kvalitet, og det er ikke vi så glad i, synes det blir så klamt å ubehagelig å bruke, så vi bytter det til noe annet som vi nok får brukt mer:)

Fikk sengetøy til frøkna, i for liten størrelse. Desverre ingen byttelapp.. Så må spare det og kjøpe et nytt..

Vurderer å bytte noen dessertskåler vi fikk. Har liksom dessertskåler fra før, i samme serie, men annet utseende. Og så har jeg liksom ikke plassen til -enda- et sett med dessertskåler :P Tenker å bytte det inn i et juleservise vi har begynt å samle på :)

Fikk sengetøy til frøkna, i for liten størrelse. Desverre ingen byttelapp.. Så må spare det og kjøpe et nytt..

Prøv å søk opp hvor det er kjøpt, jeg har byttet på Princess uten byttelapp :)

Bytter noen klær vi fikk til lillebror.

har ikke pleid å bytte gaver og får egentlig dårlig samvittighet. Men begynner å bli så lei av..ting som hoper seg opp og folk som kjøper selv om vi spesifikt har sagt vi ikke vil ha/trenger/ønsker oss. Har ekstremt handlegale bestemødre til ungene, og selv om jeg vet jeg «egentlig» skal være takknemlig er jeg drita lei av å ikke bli hørt på.

Må bytte noen ull sokker, og ett nettbrett :)

Skal bytte noen klær i for små størrelser og et pledd som var helt feil farge for meg :)

Ja ett kremsett jeg ikke tåler, også bytte en genser i en annen størrelse og farge.

Et Brio tog startsett som mini har fra før blir sikkert byttet i noe annet. Ellers er alt pakket opp.

For første året på lenge må vi bytte en del :O

Mannen må bytte en genser som var i feil størrelse og to tegneseriebøker.
Jeg må bytte et brettspill.
Yngste må bytte en bok.

Lurer på om vi skal bytte en duk også jeg. Jeg gjorde et tredje forsøk på å få duk til 2,50 bord, og fikk min tredje røde duk til 3 meter bord og det er jo langt over grensen for hva vi trenger.

Bytte den enten rett og slett i en mindre størrelse eller annen farge eller noe annet.

To av dem har vi fått av svigermor, en i år og en i fjor og altså en av mamma året før. Så jeg tenkte vi kunne kanskje byttet årets. Men det er så mye føøøøøøølelser involvert når svigermor har kjøpt noe at enten jeg bytter den som hun egentlig sa jeg skulle (til 360, men det er jo aaaaltfor stort) eller lar være (som hun konkluderte med at jeg skulle siden 320 var rett størrelse.) Til hele bordet med to plater, men det er til 250, altså en plate, jeg ønsker. Men jeg har kjøpt rød tekstil-voksduk til 250 bord så det trengs kanskje ikke. Vi har dog ikke en eneste stoffduk til bordet på 250. Men vi har til 2 meter da.

Men uansett hva jeg gjør er det trolig feil. Siden jeg altså uansett ikke bytter til rød 360. Men muligens til enten rød eller annen farge sånn rundt 280 om jeg finner

Spør de du fikk det fra hvor det er kjøpt. Kan godt hende det kan byttes.
Mulig, men mener å huske at det er prisforskjell å gå opp, så antagelig kjøper vi bare et nytt og lar den neste babyen få sengetøyet

Back
Topp