Sjokoladestopp!

Jeg klarer ikke å kutte ut alt tvert. Men det går ant å kutte ned eller skifte ut noe med sunnere alternativ. Også kan man bruke sjokolade man ikke liker så godt når man får søtsug. Da får man stillet suget, uten at man egentlig har lyst på så mye mer. Jeg vil også tipse om at Båtis inneholder under 200 kalorier, og kan være et fint alternativ om man gir etter :-)

Burde så ha slengt meg med. Blir altfor fort godtesyk.

Jeg klarer ikke å kutte ut alt tvert. Men det går ant å kutte ned eller skifte ut noe med sunnere alternativ. Også kan man bruke sjokolade man ikke liker så godt når man får søtsug. Da får man stillet suget, uten at man egentlig har lyst på så mye mer. Jeg vil også tipse om at Båtis inneholder under 200 kalorier, og kan være et fint alternativ om man gir etter :-)

Vi er alle forskjellige, så d fins forskjellige måter å kutte ned på/få kontroll på cravingen på :)

Takk for tips om Båtis :D

D er snakk om 2 uker, så d klarer du! Hadde sykt sjokoladesug i går, første hele dagen uten sjokolade :p
Burde no klare det. Ellers blir jeg litt skuffet. Har lenge tenkt på sukkerstopp. Blir mye nøtter fremover ser jeg, hehe.

Burde no klare det. Ellers blir jeg litt skuffet. Har lenge tenkt på sukkerstopp. Blir mye nøtter fremover ser jeg, hehe.

D er kun sjokoladen jeg kutter da, for d er den jeg har problemer med. Men tror d er godt for alle å kjøre cold turkey av og til. :)

Jeg blir med fra i dag :) Og kutter ut is når jeg først er i gang. Blir mye av det nå som været ble finere.

Høres bra ut. :D

Uff, var på butikken igår. Hadde lyst til å kjøpe all sjokoladen som var der! Men så kom jeg på denne tråden og kjøpte nøtter istedenfor. :P

Så flink du er!!

Spiste lunsj på jobb og så rett på vendingmaskina hvor d var både Kvikk Lunsj og Stratos i..

Tror jegmå kutte ut sjokoladen jeg å :-P men blir ikkje før på mandag siden jeg har en venninne på besøk nå i helgen å ho e en verre sjokoladegris enn meg :-P hehe

D er kun sjokoladen jeg kutter da, for d er den jeg har problemer med. Men tror d er godt for alle å kjøre cold turkey av og til. :)
Ja, det er det. Spiser ikke så mye sjokolade, men har alltid lyst på snop og finner alltid på en god grunn til at jeg fortjener litt ekstra. På tide å slutte med snop for en stund, hehe.

Jeg har kuttet helt 6 dager i uka, men på søndager er det utskeielsesdag :pså kan være med mandag til lørdag ;)

Veit! Jeg har hatt lyst til å bryte flere ganger! Og min første sjokoladefrie dag var i går :p

Haha. :P Skummelt hvor avhengig en blir. Imorgen er det lørdag! Tror jeg må planlegge hva jeg skal kjøpe ellers kommer jeg til å spise altfor mye! :o Men hva skal man kjøpe...

Back
Topp