Nei, og hadde nok gjort noe med psyken og gå og handle 2 plater sjokolade på resept.![]()
Tror rett og slett man hadde vært litt flau
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, og hadde nok gjort noe med psyken og gå og handle 2 plater sjokolade på resept.![]()
Jeg må nok ha godis en eller annen gang ilp av de neste månedene! Får jo verken rødvin eller snus jo!Hadde eeeegentlig tenkt å ikke ha mer snop i det hele tatt, men ok! Prøver fram til lørdag i første omgang!![]()
Skam er en sterk drivkraft.Tror rett og slett man hadde vært litt flau![]()
Ja, det er sant. Ikke engang spekeskinke (med mindre den er stekt. Men ikke alltid man vil ha stekt spekeskinke).Jeg må nok ha godis en eller annen gang ilp av de neste månedene! Får jo verken rødvin eller snus jo!haha! Men er med på ukedagene!
![]()
Vi kan gi det et skikkelig forsøk i fra i morgen da? Ikke noe snop før lørdagen igjen?
Blir du med Beckymams?
Hadde eeeegentlig tenkt å ikke ha mer snop i det hele tatt, men ok! Prøver fram til lørdag i første omgang!![]()
Jaha...dag 1 uten sjokkis.. Begynner bra med havregrøt til frokost
Åsså har man til og med vært på vekta idag..![]()
Heier på deg! Dette får du til! En dag av gangen! Kanskje vips trenger du det ikke på lørdag hellerOki, jeg er med!! Men for meg er d ingen sjokolade før lørdag. D er kun sjokolade jeg har issues medDette skal holde hardt kjenner jeg!
![]()
Oki, jeg er med!! Men for meg er d ingen sjokolade før lørdag. D er kun sjokolade jeg har issues medDette skal holde hardt kjenner jeg!
![]()
Heier på deg! Dette får du til! En dag av gangen! Kanskje vips trenger du det ikke på lørdag heller![]()
Bra du er med!![]()
Sjokkis altså. Det gjør hjernen glad detHahaha! Du kjenner ikke meg! Hadde 14 dager uten sjokolade i juni jeg. Er like sjokoladeavhengig nå som da.
Måtte jo d.
Om jeg klarer å begrense sjokoladespisinga til lørdag og søndag, så vil d være en merkbar nedgang i totalmengden, så alt hjelper!![]()
Hahaha! Du kjenner ikke meg! Hadde 14 dager uten sjokolade i juni jeg. Er like sjokoladeavhengig nå som da.
Måtte jo d.
Om jeg klarer å begrense sjokoladespisinga til lørdag og søndag, så vil d være en merkbar nedgang i totalmengden, så alt hjelper!![]()
Helt sant
Trenger ikke ha totalforbud, bare litt begrensning![]()
Sjokkis altså. Det gjør hjernen glad detMen alt er bedre enn ingen forandring hvis man først må ha det!
![]()
Hehe så alle lemmer og rumpe og mage! Da får hjernen, munnen og hjertet gå til side for flertalletHjernen, hjertet og munnen
De kroppsdelene som ikke blir like glad er midjen, magen, overarmene, rumpa, lår og legger![]()
![]()
Hehe så alle lemmer og rumpe og mage! Da får hjernen, munnen og hjertet gå til side for flertallet![]()
Er d noe jeg trenger så er d begrensning..!
Her er det en som ikke klarer å holde seg til lørdagOki, jeg er med!! Men for meg er d ingen sjokolade før lørdag. D er kun sjokolade jeg har issues medDette skal holde hardt kjenner jeg!
![]()
Da er vi to
Ikveld blir det frossen frukt med vaniljeyoghurt & kanel.. Så slipper jeg søtsug![]()
Her er det en som ikke klarer å holde seg til lørdagDenne står i ovnen nå... Og det er bare mandag, blir en lang uke kjenner jeg!
Må handle inn frukt jeg og, bør ha d i huset.
Ja, det er greit å ha!har alltid noe i fryseren jeg, har bare ikke vært så flink til å huske å bruke det
Ooooh! Kake! Hva slags kake er d? Og hvilken anledning?
Kake!!![]()
Må handle inn frukt jeg og, bør ha d i huset.
Ooooh! Kake! Hva slags kake er d? Og hvilken anledning?