Helt nydelig
Satt alene hjemme og da ble det sånn![]()
Nå fikk jeg lyst på vaffel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt nydelig
Satt alene hjemme og da ble det sånn![]()
Hehe. Det var veldig godtJeg får se om jeg prøver neste gang jeg lager vaffel. Spiste sjokolade i går, så det blir ikke i dag![]()
Må bake boller i dagNå fikk jeg lyst på vaffel![]()
Vesla ønsket veldig at vi skulle kose oss i kveld. Det var jo blitt høst. Blir nok mye kos fremover jaD er også godt![]()
Slet en del med spiseforstyrrelser til for inntil noen år siden. Nå har jeg endelig et nogenlunde sunt syn på mat, bare et overdrevent høyt sukkerinntak..Hva er de gamle vanene da?
Vesla ønsket veldig at vi skulle kose oss i kveld. Det var jo blitt høst. Blir nok mye kos fremover ja![]()
Slet en del med spiseforstyrrelser til for inntil noen år siden. Nå har jeg endelig et nogenlunde sunt syn på mat, bare et overdrevent høyt sukkerinntak..Best og ikke kludre det til akkurat nå, og heller håpe at det roer seg litt etter ammeperioden
![]()
Nei, det kan bare holde seg borteD skjønner jeg godt! Mulig vi smeller til med vafler i morgen når mannen er hjemme igjen
Huff da! D vil vi ikke skal blusse opp igjen nei![]()
Ååh...det har jeg ikke spist siden videregående!!Uff.. spiste vafler med stratos i går![]()
Nå koser jeg meg med stratos![]()
![]()
Jeg slenger meg med nå!
Jeg har holdt tre, TRE dager uten sjokkisen! Omg.. Nå knasker jeg grønnsaker i håp om å dempe suget..
Ååh...det har jeg ikke spist siden videregående!!*vann i munn*
Det er helt fantastiskHææ? Vafler med stratos?![]()
![]()
Det er helt fantastisk
Varm vaffel så sjokoladen smelter litt inni!![]()
Haha, takk. Helt utrolig egentlig, men veldig motivert til å gå ned kg fra svangerskapet nåDa er du jammen flink![]()
Jeg elsker stratosNå koser jeg meg med stratos![]()
![]()