Haha, takk. Helt utrolig egentlig, men veldig motivert til å gå ned kg fra svangerskapet nå![]()
Jeg burde skjerpe meg og... Klarte to uker med snopefri (lov i helgene da), men denne uka gikk det ikke
Prøver igjen på mandag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, takk. Helt utrolig egentlig, men veldig motivert til å gå ned kg fra svangerskapet nå![]()
Blanke arkJeg burde skjerpe meg og... Klarte to uker med snopefri (lov i helgene da), men denne uka gikk det ikke
Prøver igjen på mandag!
Blanke ark
Jeg vurderer å kjøpe meg en liten ting til i morgen kveld, men det kan ikke være sjokkis for da sprekker jeg herfra og til månen![]()
Jeg elsker stratos
Trodde faktisk ikke noen var mer glad i sjokolade enn meg men tror faktisk du er hakke mer![]()
Jeg hat mørk(!!) firkløversjokolade og smash
Har jo blitt helt avhengig av smash![]()
Ooooh! Høres godt ut! Bortsett fra smashen da, d liker jeg ikke![]()
Liker mørk sjokolade, så denne var digg!
Oooh, elsker smashen!![]()
Jeg spiste også utrolig mye stratos (og annen sjokolade ) etter jeg hadde født nr 3. Tror han stakkar fikk sjokomelk i steden for vanlig melkHar vært helt gal etter sjokolade etter at yngste ble født. Hun er straks 6 mnd gammel![]()
Jeg spiste også utrolig mye stratos (og annen sjokolade ) etter jeg hadde født nr 3. Tror han stakkar fikk sjokomelk i steden for vanlig melk![]()
Det må du prøve!!!Aldri hørt om! Må jo være magisk![]()
Sånn ser den ut![]()
Oooooh! Spanande! Hvor mange prosent kakao?
Minst 46% står det på![]()
2 % mer enn kokesjokoladen jeg har trøste meg med![]()
Hehedu får teste denne neste gang
![]()
D skal du ikke se bort ifra. Må ha mørk sjokolade tilgjengelig i ukedagene dersom jeg må sprekke litt. Greit å ha et "bedre" alternativ å sprekke med.![]()
Random quote..Legg ut bilde av papiret da!
Random quote..
Hvordan går det?
Her har jeg ikke spist sjokkis på over en ukekun spist litt smågodt de to siste lørdagene og så holdt meg helt unna alt de andre dagene.. Helt sykt, for har jo spist sjokolade omtrent hver eneste dag gjennom svangerskapet
har vært helt hekta, så tør ikke prøve meg på sjokolade enda, må nok vente noen uker..