Ja, denne helga også!Men sambo kom hjem med en 200 grams sjokolade med daim!! Jeg er i lykkerus!
![]()
Hurra for sambo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, denne helga også!Men sambo kom hjem med en 200 grams sjokolade med daim!! Jeg er i lykkerus!
![]()
Er ekstra glad i ham i dagHurra for sambo!![]()
Går an å være glad i ham når han gjør slike tingSer den![]()
Går an å være glad i ham når han gjør slike ting![]()
Han kommer egentlig veldig ofte hjem med lakris, sjokolade eller noe bakverk. Savner roser eller andre blomster, for det har kun skjedd en gang på 6 årJavisst! Hadde vært enda mer glad i min og om han gjorde sånn![]()
Han kommer egentlig veldig ofte hjem med lakris, sjokolade eller noe bakverk. Savner roser eller andre blomster, for det har kun skjedd en gang på 6 år![]()
Haha, tanken som teller daHer kjøper han aldri blomster, men henter noen fra terrassen av og tilhaha!
Haha, tanken som teller daHan var på fisketur en gang da, og sendte meg et bilde av en blomst
Han syntes den var så fin at han egentlig ville gi den til meg, men syntes samtidig den var finest der den sto
![]()
Spist 3 ruter 70 % sjokolade i kveld![]()
Syns denne tråden er slem :-( tenker stadig på sjokolade :-(![]()
![]()
Sant så santHehe! Ja, det er jo tanken som teller![]()
Scora poeng der ja!Åh! Snille mannen!!!