Sjeldne/spesielle navn

Dette var også litt mer i min gate :) Har til nå fått tre jentenavn som har falt godt i smak hos meg, inne på denne tråden! Så gøy !! Spent på om det kommer flere, og ikke minst noen guttenavn (som er enda vanskeligere) :) Takk til alle som kommer med forslag!
Så bra :) Frøkna skulle forresten hete Thilo eller Leo om hun hadde vært gutt ;)

Toyah (jente), Christianna, Kordelia, Petra, Franshceska, Teoline, Tomina, Adelin, Nanette, Eira, Vår, Vårin.

Guttenavn er litt vanskeligere å komme på syns jeg ;)

Så bra :) Frøkna skulle forresten hete Thilo eller Leo om hun hadde vært gutt ;)

Thilo var også veldig pent ! Men tenker jeg ville skrevet Tilo :) Ønsker at de kan si det skrives rett fram uten noen ekstra/stumme bokstaver ;)

Loela, Rowena, Livia, Maya, Leni, Leona, Leoni, Gyda, Elena, Viola, Nooor, Una, Alva, Ava,

Trym, Timo, Imre, Tino, Romeo (gjerne med trykk både på Ro og Me)

♥T. Desember '07 ~ ♥U.M. August '10
♡Munin♡ventet i Oktober, ☆endte i sen MA ☆lilleskatt født 24. April '13 :'( :-( :'(
★ta alltid godt vare på minner og øyeblikk★

Leodor, Holger, Birk, Olander, Neo, Pontus, Julio, Emilio, Mathis, Carlotto (Carl Otto), Ivo, Lillo.

Blir så glad hver gang jeg titter innom tråden her og ser at det har kommet inn flere forslag ! Kjempespennende ! Mange gode, pene, tøffe, morsomme navn ! ;)

Har noen forslag til deg :-)

Aella, Adalia, Aira, Amia/Amie, Emia/Emie, Athea, Celia, Deline, Efia, Eleah, Enea, Era, Evie, Evilie/Evilia, Ihne, Ilia, Ilje, Isla, Kira, Kyara, Livia, Luda, Lynda, Mae, Malie, Mila, Milia, Minea, Mynja, Nelia, Saga, Sena, Starla, Tilie, Tyra, Tia, Vea, Vinga.

Aiden, Aydin, Atlas, Arion, Amiel, Eleoh, Eliam, Elinus, Elio, Emin, Emiro, Emmel, Emin, Emilias, Evilias, Emyn, Kaiden, Kaleo, Kieran, Laos, Lias, Lio, Sion, Timeo, Thilo, Ty, Ve, Vilas, Vilias, Ville, Yme.

Tror jeg kunne holdt på evig :p

Til lillegutt her hadde jeg Ravn, Hauk, Yme, Ty, Arle, Arion

Til lillejenta egentlig navnet klart med hadde noen i bakhånd.
Eira, Åsa, Syd, Sol, Rime, Elsa, Saga

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

vet ikke om disse navnene er nevnt
tyra
vilja
vilje
isalei
nova
antonie

Ketil
tare
Elo
skage
Milo
emrik

Sambo ville at jenta skulle hete Delphyne etter en eller annen fransk idrettsutøver.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Håper noen vil dele navn de liker, har på barna eller seg selv, som er sjeldne og/eller spesielle :) Både jeg og min sønn har sjeldne navn, og det er noe jeg ønsker for fremtidige barn også. Derfor vil jeg gjerne ha noen ideer her! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Optimus, Mynthe, Hulda, Bjørnstjerne

Selma :) veit om to stykk som heiter/hette det

Dette var også litt mer i min gate :) Har til nå fått tre jentenavn som har falt godt i smak hos meg, inne på denne tråden! Så gøy !! Spent på om det kommer flere, og ikke minst noen guttenavn (som er enda vanskeligere) :) Takk til alle som kommer med forslag!
oooh hvilke? :D

Her inne var det et navn som må taes opp med sambo, men tror neppe han er enig :) Takk for tips til den det gjelder :p

Kjenner noen som heter Jentoft, Elfrida og Svenke :)

Back
Topp