Sjeldne/spesielle navn

Dytter denne litt opp igjen, i håp om enda flere forslag ! Kjempegøy at det er så mange spennende navn her og der ! Noen havner på lista over navn jeg kanskje kunne brukt på neste og flere mulige fremtidige barn :)

et av mine navn er lillith og jenta mi heter Amina.
ellers syns jeg lunea er veldig fint :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Liva heter den ene datteren min.
Er ikke så mange som heter det :)

Datteren min heter Ine Viktoria, ikke nødvendigvis så sjeldent, men har ikke hørt om andre med den sammensetningen før:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ene frøkna mi heter Nea :)

Dette var også litt mer i min gate :) Har til nå fått tre jentenavn som har falt godt i smak hos meg, inne på denne tråden! Så gøy !! Spent på om det kommer flere, og ikke minst noen guttenavn (som er enda vanskeligere) :) Takk til alle som kommer med forslag!

Alida
Liana
Amina
Luna
Matheo
Milian
Sanna
Nova

Jeg heter Embla Julianne og min datter Kira Otalie:) andre navn i familien og som jeg vet om er Lenora/Leonora, Edin, Eliah, Kitty,Herdis.. ja ikke alle er like pene da hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vår gutt heter ciljan. Er ikke mange som heter det tror jeg ikke.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Hva jentene våre heter ses under ;) Ellers er fine navn Trym, Matheo, Matea, Ella, Olina, Klara, Marla

Vår datter heter Una :)
Fonetisk veldig greit, var ikke så mange som het det når hun ble født.
Selvom det ikke er så vanlig navn, så er det fortsatt ikke så spesielt og "vanskelig" at folk spør opp igjen hva hun heter :p

Ser flere har nevnt navnet på eldstegutten min <3
har 2 solstråler her og en ørliten engel. Alle har igrunn litt spesielle navn, navn som ikke alle andre har.
Men usikker om det er navn som passer deg... Jeg har jo en forkjærlighet for norrøn mytologi, vikingtiden og middelalder...
og valgte derfor norrøne navn på mine skatter.
Eldstegutten min heter Tord, snuppa mi heter Ulva og lille englen min heter Munin
Ser en form av snuppa sitt navn er nevnt... Og har hørt om flere som heter Ylva... Men aldri om noen Ulva, anna enn i bokserien Ulveøyne hvor jeg fant og forelsket meg i navnet hennes.
Hvorfor jeg valgte navn som jeg gjorde til vesleengelen har sin historie... Men egentlig ikke så nøye. Munin betyr minne og er oppkalt etter den ene av Odins to raver i den norrøne mytologien.

Har Iselilja og Brage <3
Mine største kjærligheter på denne jord <3
Veldig få som heter Iselilja (type 7 stk). Brage er derimot på vei opp igjen i popularitet :-)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Back
Topp