Sjanse for at det vil gå bra :)

Leste et annet sted også at det som ofte går galt er at hjertet ikke utvikler seg og begynner å slå. Så hvis en har hørt eller sett hjertelyd er mye av det som kan gå galt gått bra:)
 
Helt sant. Dog en annen grunn til sa/ma er kromosomfeil. Syns det er godt å vite at det ike er vår feil om noe går galt. Liten meg dog en trøst.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Ja, og at det ikke er noe en kan gjøre for å stoppe/hindre det!
 
Fant enda mer oppløftende tall hos nhi.no:

"Hvis et levende foster er til stede ved uke 8, er risikoen for fostertap de neste 20 ukene på 3%. For mødre under 30 år er tallet under 2%. For mødre over 40 år er tallet mellom 5-10%."

Bare å holde pusten til ul i uke 9 nå :)

22.02.2015 ♡
 
8+0 i dag, gledgruer meg til ul på fredag!
 
Måtte bare in å lese idag ;:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fant enda mer oppløftende tall hos nhi.no:

"Hvis et levende foster er til stede ved uke 8, er risikoen for fostertap de neste 20 ukene på 3%. For mødre under 30 år er tallet under 2%. For mødre over 40 år er tallet mellom 5-10%."

Bare å holde pusten til ul i uke 9 nå :)

22.02.2015 ♡
Hurra enda mer positivt lesning, for en god natt søvn jeg får i natt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Måtte inn å lese idag . Siste to dager har jeg vært i grei form. Håper ikke noe er galt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Måtte inn å lese idag . Siste to dager har jeg vært i grei form. Håper ikke noe er galt :(


Sent from my iPhone using BV Forum
Har selv vært redd noen ganger, men så gjør jeg litt for mye, sliter meg ut og spiser dårlig så kommer kvalmen. Har veldig lite ligamentsmerter ift sist. Men igjen så er Puppene myyyye ømmere.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har selv vært redd noen ganger, men så gjør jeg litt for mye, sliter meg ut og spiser dårlig så kommer kvalmen. Har veldig lite ligamentsmerter ift sist. Men igjen så er Puppene myyyye ømmere.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Jeg så jo et foster med bankende hjerte for 1 uke siden <3 så er jo ikke noe galt. Sitter bare mellom øra :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne tråden var ekstra kjekk å lese nå som jeg er forbi 12 fullgåtte uker :D


Fra mobil.
 
Back
Topp