Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fortsatt veldig forvirret angående uker, og hvordan en omtaler dette. Noen som har noen tanker om de her mener at 9+0 -9+6 er uke 9, eller om 8+0 - 8+6 er uke 9?
Den delen av det skjønner jeg. Men det som forvirrer meg er hvilken type måte å definere på som brukes. Slik som her, bruker de den medisinske eller folkelige måten? Burde vært obligatorisk å skrive hvilken måte en brukerVed 8+0 - 8+6 er du inne i uke 9 (ferdig med åtte hele uker pluss x antall dager av uke 9). Tror jeg. Samtidig sier BV at man da er i uke 8, mens whattoexpect.com og gravid app sier man er i uke 9. Det ER veldig forvirrende.. Er noe med folkelig og medisinsk betegnelse.
Det er vi alle. Betyr bare at du bryr deg om fosteret allerede helt naturlig å være bekymret, men i de fleste tilfeller er det unødvendigGodt å lese. 8+0 i dag, og jeg er så nervøs hver gang jeg er på do.
Sent from my iPhone using BV Forum
er sjansen større etter å ha sett hjerte slå?Da er sjansene for at det går bra høyere enn 89.9 % kom at jeg så et bankende hjerte idag
Sent from my iPhone using BV Forum
Står i denne tråden at det er det. Ikke vet jeg men er go' troende å tror på deter sjansen større etter å ha sett hjerte slå?