Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, ja feks dopapir med mønster er ikke greit nå, blir så skremt hvis jeg ser noe med «feil» farge80,1 % sjanse for å lykkes i dag! Dette trengte eg, selv om eg godt vet det ikke er noe selvfølge at det går fint. Går og er livredd for både sa og ma etter dårlige erfaringer fra prøving nå på nr 3 og forrige gang med nr 2. En må jo bare håpe og tro det skal gå fint, selv om toalettpapiret analyseres ved hvert toalettbesøk..
Merker at det som står på den siden påvirker meg lite, føler meg ikke trygg på grunn av dem80,2%
Prøver å ikke kikke for mye på denne, selv om det er godt å vite at sannsynligheten for at det skal gå bra er veldig mye større enn at det ikke skal det.
Ja, det er det det er. Men jeg vet med meg selv at jeg kan legge for mye i tallene.Merker at det som står på den siden påvirker meg lite, føler meg ikke trygg på grunn av dem
Det kan være 80% sjanse for å miste, og allikevel gjør man det ikke, og det kan være 1% sjanse og så skjer det. Det er bare tall