Sjanse for abort dag for dag

Luna94

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Finnes en nettside hvor en kan følge med på hvor stor sansynligheten er for et vellykket svangerskat og hvor stor prosenten er for abort. Morro å følge med på den positive utviklingen dag for dag!:happy:
Tenkte det kunne være positivt for flere å følge med på denne❤

https://datayze.com/miscarriage-chart
 
75,5% sjanse for at dette går bra❤
 
83,4% her!
:signs003
 
84,9% sjanse for at det går bra :love7
 
Ifølge prosentene så er jo sjansen stor for at det skal gå bra? Likevel så leser jeg om flere som har hatt båten to og tre aborter på rad! På forum så virker det nesten mer vanlig å miste enn at det går bra. Merker at det gjør meg veldig bekymret. Tenker nesten mer på at det ikke skal gå bra enn at det skal gå bra..
 
Ifølge prosentene så er jo sjansen stor for at det skal gå bra? Likevel så leser jeg om flere som har hatt båten to og tre aborter på rad! På forum så virker det nesten mer vanlig å miste enn at det går bra. Merker at det gjør meg veldig bekymret. Tenker nesten mer på at det ikke skal gå bra enn at det skal gå bra..
Som regel går det fint ❤️ men någen ganger e ikkje ting som det ska ver med fosteret i magen, å då kvitte kroppen seg med det.. Ja det e heilt for jævlig! Men og fantastisk at kroppen klare å rydda opp skjøl i någe som aldri ville vært levedyktig utfor magen.

Eg mista i uke 12, nesten 13 sist.. Så alt e absolutt mulig, uansett ka denne tabellen seie. Men hvis ting går galt, så går det galt av en grunn..
 
Ifølge prosentene så er jo sjansen stor for at det skal gå bra? Likevel så leser jeg om flere som har hatt båten to og tre aborter på rad! På forum så virker det nesten mer vanlig å miste enn at det går bra. Merker at det gjør meg veldig bekymret. Tenker nesten mer på at det ikke skal gå bra enn at det skal gå bra..
Samme her, klarer ikke å tenke på at det skal gå bra.
 
Ifølge prosentene så er jo sjansen stor for at det skal gå bra? Likevel så leser jeg om flere som har hatt båten to og tre aborter på rad! På forum så virker det nesten mer vanlig å miste enn at det går bra. Merker at det gjør meg veldig bekymret. Tenker nesten mer på at det ikke skal gå bra enn at det skal gå bra..

Jeg også har lagt merke til dette. Nå hadde jeg kjemisk i januar, så jeg er egentlig ganske stressa for å miste igjen fra før. Men selv om jeg leser om mange som har mistet på forum så er det en viss trygghet i det fellesskapet vi er i her. Så selv om jeg er bekymret for å miste, så tror jeg faktisk jeg totalt sett er roligere likevel når jeg henger på forum. :happy:
 
Ifølge prosentene så er jo sjansen stor for at det skal gå bra? Likevel så leser jeg om flere som har hatt båten to og tre aborter på rad! På forum så virker det nesten mer vanlig å miste enn at det går bra. Merker at det gjør meg veldig bekymret. Tenker nesten mer på at det ikke skal gå bra enn at det skal gå bra..

Jeg tenker at de som mister er overrepresentert på forumet vs i det virkelige liv. Forestiller meg at mange som har mistet søker andre i lignende situasjon, på samme måte som det er mange i fertilitetsbehandling på forumet.
Det prøver jeg å trøste meg med i alle fall, jeg er endelig gravid etter 2.5 års kamp, dette skal få bra! ❤
 
Ja det er nok sant at det er en tendens til å samles på forum når det ikke går bra. Kanskje for å søke trøst og høre om andre sine opplevelser. Jeg har heldigvis ikke opplevd det og jeg håper jeg slipper også. Deilig å lufte tanker på dette forumet, men jeg blir skremt av alle historiene også Men stort sett så går det bra så vi må jo bare fokusere på det samtidig som man må være realistisk.
 
84,1% i dag (5+3).

Skal innrømme at jeg går rundt og tenker på det en del jeg også, at det kanskje ikke går bra, spesielt når det skrives så mye om det her inne på forumet. Og det er jo noe som er vanlig å oppleve for mange kvinner. Men samtidig prøver jeg å tenke positivt og håpe det beste. :Heartred
 
Har 2 barn, aldri opplevd abort, men allikevel livredd. Føler at DENNE gangen går det ikke bra. For alle opplever det vell på ett eller annet punkt. Dette vet eg ikke stemmer, men sitte a likevell med de tankene i hode pga det blir skrevet så mye om
 
Sniker...
Denne nettsiden var noe som "beroliget" meg i flere uker, helt til den sa ca 96% sjanse for at det går bra. 26 ganger større sjans for å føde en levende baby.
Så ble det oppdaget MA i uke 9+3 (hjertet stoppet i 8+5). Så den statistikken... er bare statistikk, og virkelig ikke en "reassurer"...
 
Sniker...
Denne nettsiden var noe som "beroliget" meg i flere uker, helt til den sa ca 96% sjanse for at det går bra. 26 ganger større sjans for å føde en levende baby.
Så ble det oppdaget MA i uke 9+3 (hjertet stoppet i 8+5). Så den statistikken... er bare statistikk, og virkelig ikke en "reassurer"...

Det har du helt rett i. Man vet aldri. Alt kan skje. Leste om en som mistet bare noen dager før termin, så man er jo aldri 100% sikker uansett.
Men det er likevel betryggende at det er større sjanse for at det går bra enn dårlig. Og så får man være forberedt på begge deler, tenker jeg.
 
Sniker...
Denne nettsiden var noe som "beroliget" meg i flere uker, helt til den sa ca 96% sjanse for at det går bra. 26 ganger større sjans for å føde en levende baby.
Så ble det oppdaget MA i uke 9+3 (hjertet stoppet i 8+5). Så den statistikken... er bare statistikk, og virkelig ikke en "reassurer"...

har tre MA bak meg, og alle har stoppet utvikling fra 7+3 og oppover, så vet veldig godt at denne er falsk trygghet, men er det noe vi trenger i første trimester er det trygghet og ikke mer å uroe oss for! Stress/bekymringer kan gjøre større skade enn å vite at det er 90% sansynlighet for at det går bra:) noe det også faktisk er!
Så var litt unødvendig kommentar i noe som skulle være en litt oppløftende og positiv tråd.
 
Det var virkelig ikke meningen å komme med "unødvendig kommentar"... Var vel heller en slags sorg over hvor mye jeg selv "stolte" på denne nettsiden...
Beklager.
 
Back
Topp