Hinsides mye travlere nåSå flink jente!!Jeg tenker det er travlere nå?
Jeg nyter å fortsatt kunne legge ham på gulvet og at han ikke flytter seg mer enn en halvmeter før jeg er tilbake
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hinsides mye travlere nåSå flink jente!!Jeg tenker det er travlere nå?
Jeg nyter å fortsatt kunne legge ham på gulvet og at han ikke flytter seg mer enn en halvmeter før jeg er tilbake
![]()
Hun var lenge fornøyd med å åle seg framover, gikk noen uker uten mer utvikling. Men har sett at hun har "pønsket" på noe de siste dagene, ble bare mer på en dag enn jeg hadde regnet medSå flink da! Her er det lenge siden det skjedde noe utvikling.
Ja det er skummelt, men heldigvis lærer de av det.Hinsides mye travlere nåArtig å se henne så fornøyd når hun mestrer nye ting, men blir helt svett med tanke på alle uhellene hun kommer til å ha framover. Hun er rimelig flink til å holde seg fast, men ser hun noe hun gjerne vil ha tak i, så slipper hun alt og strekker seg etter det. Var skummelt nok så lenge hun satt på kne, fallhøyden blir brått mye høyere nå som hun står på beina!
![]()
Mi på 7 mnd gjør ikke stort annet enn å ligge på ryggen endaVi trener på å rulle fra rygg til mage. Det går treigt, men sakte og sikkert framover
![]()
Mi er generelt "slapp" i kroppen, veldig bedagelig av segMi ruller fra rygg til mage. Ikke ivrig andre veien.. Flytter seg bittelitt i mageleie. Sitter som en prest i fanget men ikke på gulv. Men står.. Det gjør hun. Får hun sjangs reiser hun seg.. Dette er heldigvis kun i fanget eller på gulvet mens hun holder våre hender..
Går altså ikke så fort her heller. Og synes det er heeeelt ok! Fysio følger opp motorikken likevel så er ikke det minste bekymret
Mi er generelt "slapp" i kroppen, veldig bedagelig av segBlir vel oppfølging av fysio her også regner jeg med. HS snakket om det på sist kontroll
![]()
Helt santHelt ok med bedagelig baby synes jeg. Unngår mye knall og fall
Helt santBarn nummer fire her, syns det er helt greit at hun er baby litt lenger
![]()
Kos da3 her og de andre var lenge baby de å. Lærte så vidt å gå før Bhg start.. (Startet 20 og 19 mnd gamle ca) størrelsesmessig er ikke mine baby lenge da![]()