Siste leieboer

:love017

IMG_0285.jpeg

Jeg måtte bare inn her og se hvordan det gikk, for jeg har tenkt på etter at du forsvant ut av termingruppen. Helt fantastisk å se at du er gravid igjen!❤️

Takk, det går bra med meg :) Håper å komme etter deg inn i neste termingruppe! Men er bare på CD 4 i dag, så må smøre meg med tålmodighet.
Det er godt å lese! Håper veldig for deg! Virker som om alt ligger til rette for at det kan skje nå :hello2 Heier masse:smiley-bounce016 Er sikker på at du er like bak meg i løypen!

Da har jeg fått skrevet ut kvalmestillende :hilarious: Det må til allerede kjenner jeg. Dette kan bli heftig.
Så ofte jeg er innom Babyverden nå, så blir det snart plutselig litt stille fra meg. Satser på den nye medisinen tar den verste kvalmen. Starter på lav dose og så trapper jeg opp når det blir nødvendig.
God bedring - håper kvalmestillende hjelper godt :smiley-angelic003:Heartred

Da har jeg fått skrevet ut kvalmestillende :hilarious: Det må til allerede kjenner jeg. Dette kan bli heftig.
Så ofte jeg er innom Babyverden nå, så blir det snart plutselig litt stille fra meg. Satser på den nye medisinen tar den verste kvalmen. Starter på lav dose og så trapper jeg opp når det blir nødvendig.

Ønsker deg en riktig god bedring, kjære deg❤️ Hyperemesis er helt jævlig:sorry:

Kjedelig med kvalme, men utrolig fint at du får resept allerede nå og kan ta ❤️

Ååå så fantastisk! Gratulerer så mye, NÅ sitter den! :hello2 :love7

Back
Topp