Siste leieboer

Så skjønn du er! Tusen takk for det:love7Var veldig tidlig, ja! Tester igjen snart:cool: Håper det samme for deg snart:Heartred
Jada, kommer etter deg litt sånn haltende med blåveiser og rustningen på halv åtte #IVFwarrior :thumright Jeg sier ofte at «Den som ikke vil den skal», så spire skal det bli til slutt!:angel4 :laughing002:Heartred

Tror ikke jeg klarer å holde meg unna babyverden nå i testeperioden din, men det er jo bare en spennende glede å følge med på :love017 :Heartbigred

Jada, kommer etter deg litt sånn haltende med blåveiser og rustningen på halv åtte #IVFwarrior :thumright Jeg sier ofte at «Den som ikke vil den skal», så spire skal det bli til slutt!:angel4 :laughing002:Heartred

Tror ikke jeg klarer å holde meg unna babyverden nå i testeperioden din, men det er jo bare en spennende glede å følge med på :love017 :Heartbigred
Den SKAL! Baby blir det uansett :love7 Kjekt at du vil følge med. Skal ta en ny test nå tenkte jeg. Blir nok ikke sterkere før ikveld eventuelt, men bare MÅ!

Det er ingen tvil iallefall :love017

IMG_0259.jpeg

Gratulerer så mye med spiren, kjære du :cool05 :love017 :love7 :talk017 :binkybaby:Heartpink:Heartblue:love7:flower:happy093:gen014:cool05:dance011:dance018:hug007:dummy::dummy1:

Back
Topp