Ja, deilig at det er over. Helt jævlig vondt. TakkBra smertene er over nå og at du har fått sjekket deg. Håper de finner lille i neste uke![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, deilig at det er over. Helt jævlig vondt. TakkBra smertene er over nå og at du har fått sjekket deg. Håper de finner lille i neste uke![]()

Takk, det skal jeg gjøreOffamegHåper alt er fint på kontroll neste uke! Hold oss oppdatert
![]()

OkeyHar faktisk tenkt på deg oppi detteHCG sa de var bra. De virket ikke noe bekymret for noe egentlig. Det var bare veldig tidlig å konkludere med noe som helst, siden de ikke kunn se noe.
Jaa, 6+0 er tidlig; så fort gjort at det blir litt borte inni livmoren. Neste uke burde de kunne se noeJa, det var skikkelig slitsomt. Mye vondt på kort tid. Krysser for at de finner en liten bønne neste uke![]()
Håper detJaa, 6+0 er tidlig; så fort gjort at det blir litt borte inni livmoren. Neste uke burde de kunne se noe![]()

Man blir mere opptatt av å lokalisere smerten en noe annetVar først hos legen min. Der så han noe. Jeg også. En liten svart runding. På KK var de overalt inni magen, og kan ikke huske at de sa noe om det. Jeg var jo litt i smerter, men oppfattet de som at det kan være flere muligheter. Med meg går det helt fint nå. Ingen smerter. Kun ligamentstrekk og oppblåst. De smertene er helt borte. Takk![]()
så den lille er nok der. Neste uke får du se bebisen
godt å høre at alt er bra med deg nå 
Ja, det er sant. Tror nok alt er bra, og gleder meg til å seMan blir mere opptatt av å lokalisere smerten en noe annetså den lille er nok der. Neste uke får du se bebisen
godt å høre at alt er bra med deg nå
![]()

Neeeei!! Håper det bare er uskyldig blødningOg der kom det blod. Kjedelig.
Skal og ta blodprøver imorgen igjen. Så får jo kjapt se om hcg synker eller hva.

Håper det..Neeeei!! Håper det bare er uskyldig blødning
Faens dritt altså at det skal være så skummelt prosjekt med graviditet![]()
Ja hold oss oppdatert er du snill - tenker masse på deg og håper på det besteHåper det..
Ja, nå er jeg litt sliten etter tung uke. Skal ikke være så lett alltid med dette her. Blir bra å få vite mer etter imorgen

Nei, men det kan komme av undersøkelsen du var igjennom i gårOg der kom det blod. Kjedelig.
Skal og ta blodprøver imorgen igjen. Så får jo kjapt se om hcg synker eller hva.
Håper virkelig at det er uskyldigHvor fort får du svar på hcg? Det er så tungt å gå og vente slik, men ikke gi opp håpet endaOg der kom det blod. Kjedelig.
Det skal jeg gjøre. TakkJa hold oss oppdatert er du snill - tenker masse på deg og håper på det beste![]()

Det kan jo væreNei, men det kan komme av undersøkelsen du var igjennom i gårHåper virkelig at det er uskyldig

Det vet jeg ikke. Sikkert ikke før etter hvertfall 2 dagerHvor fort får du svar på hcg? Det er så tungt å gå og vente slik, men ikke gi opp håpet enda![]()
Oi! Håper ikke det er noe! Bare litt blod, spotting eller mye?Og der kom det blod. Kjedelig.
Krysser fingrene for dere!Rent blod, har kun hatt ved tørk. Litt murringer i magen igjen.Oi! Håper ikke det er noe! Bare litt blod, spotting eller mye?Krysser fingrene for dere!
Lov å håpeUff, det var leit å lese. Håper selvfølgelig at det bare er uskyldig, men forstår bekymringen.
Krysser fingrene for at blødningen ikke tar seg opp.
Men er forberedt på at det ikke blir noe mer. Er sykt sliten.