Det må vel kunne sies å være en KNALLsterk strek ja!5+0
Straks hjemme fra ferie. Formen er god, og jeg har fått en fin ny test! Er ferdig med testing. Ser frem til ultralyd 13.august
Vis vedlegget 465293
Kjempegøy og bra at formen er good 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må vel kunne sies å være en KNALLsterk strek ja!5+0
Straks hjemme fra ferie. Formen er god, og jeg har fått en fin ny test! Er ferdig med testing. Ser frem til ultralyd 13.august
Vis vedlegget 465293
Nyydelig test5+0
Vis vedlegget 465293

Ja, den ble ganske sterk! Veldig deilig med grei form foreløpig. Er glad for hver dagDet må vel kunne sies å være en KNALLsterk strek ja!![]()
![]()
JaaaNyydelig test![]()

Deilig!Er såå fint med dye-stealer![]()
Jaa. Og gratulerer med passerte 5 uker, det er også utrolig kjekt!Deilig!
Takk! Ja, det er detJaa. Og gratulerer med passerte 5 uker, det er også utrolig kjekt!
Håper tiden går litt fort frem mot ultralyd. Jeg er spent!Følern.. grugleder til fredag når min UL er.Takk! Ja, det er detHåper tiden går litt fort frem mot ultralyd. Jeg er spent!
Da nærmer det seg veldig! Skjønner følelsen din. Alt er nok helt fintFølern.. grugleder til fredag når min UL er.

Uff, jeg fikk litt flashback nå etter hva jeg har gått gjennom. Men håper inderlig ikke det er noe sånn tull på gang for deg6+0
Har vært et par vonde dager her. Mye menssmerter, sånn nesten kraftig rie-vondt. Endte med legevakt og KK. Smertene er borte, og jordmor mente kanskje det var en cyste som sprakk. Ingen blødninger. De fant ikke noe verken i livmor eller eggleder. Skal tilbake neste uke og sjekke.
Er bare utrolig glad for at smertene er over. Det var helt forferdelig mens det stod på.
Målte HCG, den var på 2100 ca. Skal ha ny måling på mandag.
Ellers er formen upåklagelig! Har en ganske god matlyst og vil helst spise middag til hvert måltid. Og er trøtt. Ikke stort mer enn det å melde.
6 uker (26.juli)- Ultralyd 13.august
- Jordmor 2.september
- 12 uker (7.sept)
Fant de ikke noe foster heller? Håper virkelig at dem ser den lille neste uke6+0
Har vært et par vonde dager her. Mye menssmerter, sånn nesten kraftig rie-vondt. Endte med legevakt og KK. Smertene er borte, og jordmor mente kanskje det var en cyste som sprakk. Ingen blødninger. De fant ikke noe verken i livmor eller eggleder. Skal tilbake neste uke og sjekke.
Er bare utrolig glad for at smertene er over. Det var helt forferdelig mens det stod på.
Målte HCG, den var på 2100 ca. Skal ha ny måling på mandag.
Ellers er formen upåklagelig! Har en ganske god matlyst og vil helst spise middag til hvert måltid. Og er trøtt. Ikke stort mer enn det å melde.
6 uker (26.juli)- Ultralyd 13.august
- Jordmor 2.september
- 12 uker (7.sept)
men, det viktigste av alt er at det går bra med deg

Har faktisk tenkt på deg oppi detteUff, jeg fikk litt flashback nå etter hva jeg har gått gjennom. Men håper inderlig ikke det er noe sånn tull på gang for degsatser på at ul neste uke viser lille på rett sted og med hjertebank
De mente hcg var grei, eller?![]()
HCG sa de var bra. De virket ikke noe bekymret for noe egentlig. Det var bare veldig tidlig å konkludere med noe som helst, siden de ikke kunn se noe.Var først hos legen min. Der så han noe. Jeg også. En liten svart runding. På KK var de overalt inni magen, og kan ikke huske at de sa noe om det. Jeg var jo litt i smerter, men oppfattet de som at det kan være flere muligheter. Med meg går det helt fint nå. Ingen smerter. Kun ligamentstrekk og oppblåst. De smertene er helt borte. TakkFant de ikke noe foster heller? Håper virkelig at dem ser den lille neste ukemen, det viktigste av alt er at det går bra med deg

Ja, det var skikkelig slitsomt. Mye vondt på kort tid. Krysser for at de finner en liten bønne neste ukeOi så utrolig ekkelt..! Håper de finner fint foster neste uke, og at det var noe helt uskyldig..!