Uff, det er ikke noe greitLov å håpeMen er forberedt på at det ikke blir noe mer. Er sykt sliten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det er ikke noe greitLov å håpeMen er forberedt på at det ikke blir noe mer. Er sykt sliten.
Det er ganske greit å være realistisk, ja.Lov å håpeMen er forberedt på at det ikke blir noe mer. Er sykt sliten.

Off jeg vet ikke hva jeg skal si, er bare veldig lei meg for deg
Håper jo selvfølgelig at alt er bra, men ja, tegnene tyder jo ikke på det hvis testen blir svakere også? Sender deg en stor klem og håper du får vite hva som skjer så fort som mulig 
Æsj.. hadde håpet dette gikk veien, men.. ser jo absolutt ut som hcg er synkende, og med blødninger i tillegg..
Ser ikke så bra ut. Har kun blødd ved et par toalettbesøk. Men det kan jo ta seg opp imorgen. Ingen smerter enda. Tok en ny test isted, den var litt sterkere igjen. Så jeg vet ikke. Gleder meg veldig til å bare få vite mer. Prøver å gjøre kjekke ting og kose masse med mann og barn, spiser digg mat. Så blir alt bra på den ene eller andre måten. Takk for gode tankerOff jeg vet ikke hva jeg skal si, er bare veldig lei meg for deg![]()
Håper jo selvfølgelig at alt er bra, men ja, tegnene tyder jo ikke på det hvis testen blir svakere også? Sender deg en stor klem og håper du får vite hva som skjer så fort som mulig
![]()

Ja, kjedelig situasjon å være i. Ingen liker å henge sånn i løse luften og ikke vite noe. Snart vet jeg. Takk for omtankeÆsj.. hadde håpet dette gikk veien, men.. ser jo absolutt ut som hcg er synkende, og med blødninger i tillegg..
Utrolig kjedelig, sender klem![]()

Håper og krysser fingrene for at dette skal gå bra

Takk for fine ordHåper det er en uskyldig, liten blødningOg at det ikke er fare for den lille
Fælt å bli gående sånn i limboland sånn over flere dager
Håper og krysser fingrene for at dette skal gå bra
![]()

Kan jo HÅPE på at det er en tvilling evt som vil ut, bare..?Ser ikke så bra ut. Har kun blødd ved et par toalettbesøk. Men det kan jo ta seg opp imorgen. Ingen smerter enda. Tok en ny test isted, den var litt sterkere igjen. Så jeg vet ikke. Gleder meg veldig til å bare få vite mer. Prøver å gjøre kjekke ting og kose masse med mann og barn, spiser digg mat. Så blir alt bra på den ene eller andre måten. Takk for gode tanker![]()
da vil vel hcg først synke og så øke. Det er alltids noe håp å finne; så krysser selvsagt fingrene for det beste..!Det finnes alltid håp!Kan jo HÅPE på at det er en tvilling evt som vil ut, bare..?da vil vel hcg først synke og så øke. Det er alltids noe håp å finne; så krysser selvsagt fingrene for det beste..!
Uansett resultat, så håper jeg du får svar fort og slipper gå lenge i limbo!
Håper sånn for degDet finnes alltid håp!
Nå har jeg jo ikke blødd noe mye enda. Så om det skal ut noe så må det bli en del mer enn dette. Får hvertfall tatt blodprøver idag. Så er det bare å se an dagene fremover mtp blødning.
Leste nettopp en dagbok her om en som blødde i starten, men svangerskapet gikk helt til mål 

Takk for håpet!Håper sånn for deg![]()
Leste nettopp en dagbok her om en som blødde i starten, men svangerskapet gikk helt til mål
![]()
Forrige graviditet så blødde jeg av og på i flere uker. Så vet det kan gå bra med blødninger også. Håper alltid til det siste 
Det finnes alltid håp!
Nå har jeg jo ikke blødd noe mye enda. Så om det skal ut noe så må det bli en del mer enn dette. Får hvertfall tatt blodprøver idag. Så er det bare å se an dagene fremover mtp blødning.
Jeg har blødd en del i svangerskap selv, og det betyr slett ikke at det må gå galt. Men da var også testene mine like sterke/sterkere. Men tror hcg kan synke litt om man mister en tvilling evt, så krysser alt vi har for at det ligger én frisk spire der igjenHåper sånn for deg![]()
![]()
Jeg blødde senere enn dette. Så da testet jeg ikke lenger heller. Tok en ny test nå isted, og den ble litt sterkere enn siste igår. De er jo litt lunefulle de strimlene. Og vet også at hcg kan begynne å synke etter man har entret uke 7. Har ikke blødd noe mer og har heller ingen vondt. Nesten litt for spennende. Håper jeg får vite svar på blodprøver kjapt!Jeg har blødd en del i svangerskap selv, og det betyr slett ikke at det må gå galt. Men da var også testene mine like sterke/sterkere. Men tror hcg kan synke litt om man mister en tvilling evt, så krysser alt vi har for at det ligger én frisk spire der igjen![]()
Jeg blødde 5+4 og 6+2, i ca 3 timer, som en god mensblødning. (I svangerskap nr 3). Spottet brunt i ukesvis. Var et hematom som forårsaket det, da..!Jeg blødde senere enn dette. Så da testet jeg ikke lenger heller. Tok en ny test nå isted, og den ble litt sterkere enn siste igår. De er jo litt lunefulle de strimlene. Og vet også at hcg kan begynne å synke etter man har entret uke 7. Har ikke blødd noe mer og har heller ingen vondt. Nesten litt for spennende. Håper jeg får vite svar på blodprøver kjapt!

Ja, det kan være noe helt uskyldig. Jeg har blødd svært lite nå, synes jeg. Kanskje bare til sammen 4 ganger ved tørk. Ingenting i toalettet eller i bind. Har tatt blodprøve nr.2 nå. Skal ringe de imorgen og få svaretJeg blødde 5+4 og 6+2, i ca 3 timer, som en god mensblødning. (I svangerskap nr 3). Spottet brunt i ukesvis. Var et hematom som forårsaket det, da..!
TakkHåper for deg, og at blødningene var uskyldig![]()