Siste leieboer

4+4:

Dagene er fine, veldig deilig med ferie og sol. Kvalmen har ikke satt inn enda. Jeg bare venter på å bli slått av den :hilarious: Har ligamentsmerter når jeg vrir meg eller nyser. Svake murringer iblant, og litt låk i korsryggen. Mer trøtt, men føler ikke det er så mye verre enn før siden jeg har en to-åring uansett:cool:

Time til privat ultralyd er bestilt! 13.august. Det gleder vi oss veldig til. Da er jeg 8+4. Føles litt uvirkelig at jeg faktisk er blitt gravid. Særlig siden jeg ikke har kvalmen enda. Jeg nyter tilværelsen hvertfall:joyful:

Fint å se nytt banner :D
Håper kvalmen holder seg unna! Jeg har vært veldig heldig denne gangen.
Jeg skal på OTUL den 13., det blir en spennende dag :woot:

Fint å se nytt banner :D
Håper kvalmen holder seg unna! Jeg har vært veldig heldig denne gangen.
Jeg skal på OTUL den 13., det blir en spennende dag :woot:
Jaa! Deilig med banner :)
Du var dårlig sist graviditet? Kan nesten ikke tro at man skal slippe unna når man har så nedslående historikk med kvalme tidligere:hilarious:

Jaa! Deilig med banner :)
Du var dårlig sist graviditet? Kan nesten ikke tro at man skal slippe unna når man har så nedslående historikk med kvalme tidligere:hilarious:
Ja spydde fra 9 DPO til uke 15, og kvalmen forsvant aldri 100%. Så jeg er veldig overrasket nå! Spydd én gang i uke 6, ellers lite kvalme.
Blir veldig spennende med OTUL! Hvor langt på vei er du da?
12+5 tror jeg, blir nok målt til 13+0 pga. EL (det stemte på privat UL ihvertfall) :p

Ja spydde fra 9 DPO til uke 15, og kvalmen forsvant aldri 100%. Så jeg er veldig overrasket nå! Spydd én gang i uke 6, ellers lite kvalme.

12+5 tror jeg, blir nok målt til 13+0 pga. EL (det stemte på privat UL ihvertfall) :p
Da håper jeg det fortsetter slik for deg. Jeg har hatt hyperemesis, men uten spying. Det er helt deprimerende å gå så dårlig. Det hadde faktisk vært en fantastisk drøm om jeg kunne sluppet unna denne gang.

Det blir spennende, du får jo sett en minibaby, sånn skikkelig!

Da håper jeg det fortsetter slik for deg. Jeg har hatt hyperemesis, men uten spying. Det er helt deprimerende å gå så dårlig. Det hadde faktisk vært en fantastisk drøm om jeg kunne sluppet unna denne gang.

Det blir spennende, du får jo sett en minibaby, sånn skikkelig!
Kan bare forestille meg det! Jeg trøstet meg med at jeg ikke hadde hyperemesis :bag: Er vel mer sannsynlig at man får det i påfølgende svangerskap, men håper du er heldig! Er bare til å nyte tiden fremover nå :Heartred

Jaa, det er gøy :D Hvis du er heldig får du kanskje sett en bamsemums den dagen ;) Jeg ble målt til 8+0 på privat UL, men så bare ut som en uklar bønne :hilarious:

Kan bare forestille meg det! Jeg trøstet meg med at jeg ikke hadde hyperemesis :bag: Er vel mer sannsynlig at man får det i påfølgende svangerskap, men håper du er heldig! Er bare til å nyte tiden fremover nå :Heartred

Jaa, det er gøy :D Hvis du er heldig får du kanskje sett en bamsemums den dagen ;) Jeg ble målt til 8+0 på privat UL, men så bare ut som en uklar bønne :hilarious:
Krysser fingrene!! Jeg nyter skikkelig mens jeg kan :cool:

Hehe, ja så lenge jeg får se det er liv så er jeg fornøyd. Bare vil ikke gå helt til OTUL for å finne ut at det ikke er noe der. Og så blir det jo mer virkelig, sånn før magen kommer med spark:happy: Helt snodig å tenke på at det vokser noe inni der igjen.

Krysser fingrene!! Jeg nyter skikkelig mens jeg kan :cool:

Hehe, ja så lenge jeg får se det er liv så er jeg fornøyd. Bare vil ikke gå helt til OTUL for å finne ut at det ikke er noe der. Og så blir det jo mer virkelig, sånn før magen kommer med spark:happy: Helt snodig å tenke på at det vokser noe inni der igjen.
Ja virker jo helt umulig å gå helt til OTUL! Selv om det ikke er lenge siden man ikke fikk OTUL, og noen tiår siden man ikke fikk UL i det hele tatt :smiley-ashamed004
Jeg syns ikke det er særlig virkelig ennå, mest pga. så lite symptomer. Jeg glemmer hele tiden at jeg er gravid! Jeg kjente liv fra rundt uke 12 sist, så håper på det samme nå også :D

Ja virker jo helt umulig å gå helt til OTUL! Selv om det ikke er lenge siden man ikke fikk OTUL, og noen tiår siden man ikke fikk UL i det hele tatt :smiley-ashamed004
Jeg syns ikke det er særlig virkelig ennå, mest pga. så lite symptomer. Jeg glemmer hele tiden at jeg er gravid! Jeg kjente liv fra rundt uke 12 sist, så håper på det samme nå også :D
Ja, sant? Med min første så var det kun 1 UL i ca uke 18. Og det var det :happy: Pluss jeg tror jeg tok sånn 5 graviditetstester til sammen:hilarious: Nye tider og jeg er en helt annen nå, tydeligvis!

Igår og idag har jeg kjent litt mer ømme pupper. De har jo så og si vært døde siden jeg var gravid sist. Litt godt å kjenne et eller annet.
Det blir kos å kjenne liv igjen snart, da! Tenker du nok kommer til å kjenne det tidlig denne gang hvis du gjorde det sist også.

Åååå så gøy å lese at du er gravid!! Gratulerer så mye med spiren og kos deg masse på ferie :love7

5+0

Straks hjemme fra ferie. Formen er god, og jeg har fått en fin ny test! Er ferdig med testing. Ser frem til ultralyd 13.august :Heartpink

IMG_9756.jpeg

Back
Topp