Takk for detNydelige testene![]()
![]()
Ønsker deg en riktig god ferietur
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detNydelige testene![]()
![]()
Ønsker deg en riktig god ferietur
![]()

Takk, det er detKos deg masse på ferieEr så godt å få 2-3
![]()

Takk for detSå fine tester, og fin start på ferien!Ønsker deg en nydelig ferie med en liten skatt i magen
![]()

Fine tester!
Satser på en slik digital jeg også når jeg får kjøpt på apoteket 
Det gjør du nok! TakkFine tester!Satser på en slik digital jeg også når jeg får kjøpt på apoteket
God ferie
![]()

Takk for detGratulererønsker deg en god ferie
![]()

Har ligamentsmerter når jeg vrir meg eller nyser. Svake murringer iblant, og litt låk i korsryggen. Mer trøtt, men føler ikke det er så mye verre enn før siden jeg har en to-åring uansett
Jaa! Deilig med bannerFint å se nytt banner
Håper kvalmen holder seg unna! Jeg har vært veldig heldig denne gangen.
Jeg skal på OTUL den 13., det blir en spennende dag![]()

Blir veldig spennende med OTUL! Hvor langt på vei er du da?Fint å se nytt banner
Håper kvalmen holder seg unna! Jeg har vært veldig heldig denne gangen.
Jeg skal på OTUL den 13., det blir en spennende dag![]()
Ja spydde fra 9 DPO til uke 15, og kvalmen forsvant aldri 100%. Så jeg er veldig overrasket nå! Spydd én gang i uke 6, ellers lite kvalme.Jaa! Deilig med banner
Du var dårlig sist graviditet? Kan nesten ikke tro at man skal slippe unna når man har så nedslående historikk med kvalme tidligere![]()
12+5 tror jeg, blir nok målt til 13+0 pga. EL (det stemte på privat UL ihvertfall)Blir veldig spennende med OTUL! Hvor langt på vei er du da?
Da håper jeg det fortsetter slik for deg. Jeg har hatt hyperemesis, men uten spying. Det er helt deprimerende å gå så dårlig. Det hadde faktisk vært en fantastisk drøm om jeg kunne sluppet unna denne gang.Ja spydde fra 9 DPO til uke 15, og kvalmen forsvant aldri 100%. Så jeg er veldig overrasket nå! Spydd én gang i uke 6, ellers lite kvalme.
12+5 tror jeg, blir nok målt til 13+0 pga. EL (det stemte på privat UL ihvertfall)![]()
Kan bare forestille meg det! Jeg trøstet meg med at jeg ikke hadde hyperemesisDa håper jeg det fortsetter slik for deg. Jeg har hatt hyperemesis, men uten spying. Det er helt deprimerende å gå så dårlig. Det hadde faktisk vært en fantastisk drøm om jeg kunne sluppet unna denne gang.
Det blir spennende, du får jo sett en minibaby, sånn skikkelig!
Er vel mer sannsynlig at man får det i påfølgende svangerskap, men håper du er heldig! Er bare til å nyte tiden fremover nå 

Krysser fingrene!! Jeg nyter skikkelig mens jeg kanKan bare forestille meg det! Jeg trøstet meg med at jeg ikke hadde hyperemesisEr vel mer sannsynlig at man får det i påfølgende svangerskap, men håper du er heldig! Er bare til å nyte tiden fremover nå
Jaa, det er gøyHvis du er heldig får du kanskje sett en bamsemums den dagen
Jeg ble målt til 8+0 på privat UL, men så bare ut som en uklar bønne
![]()
Helt snodig å tenke på at det vokser noe inni der igjen.Ja virker jo helt umulig å gå helt til OTUL! Selv om det ikke er lenge siden man ikke fikk OTUL, og noen tiår siden man ikke fikk UL i det hele tattKrysser fingrene!! Jeg nyter skikkelig mens jeg kan
Hehe, ja så lenge jeg får se det er liv så er jeg fornøyd. Bare vil ikke gå helt til OTUL for å finne ut at det ikke er noe der. Og så blir det jo mer virkelig, sånn før magen kommer med sparkHelt snodig å tenke på at det vokser noe inni der igjen.
Ja, sant? Med min første så var det kun 1 UL i ca uke 18. Og det var detJa virker jo helt umulig å gå helt til OTUL! Selv om det ikke er lenge siden man ikke fikk OTUL, og noen tiår siden man ikke fikk UL i det hele tatt
Jeg syns ikke det er særlig virkelig ennå, mest pga. så lite symptomer. Jeg glemmer hele tiden at jeg er gravid! Jeg kjente liv fra rundt uke 12 sist, så håper på det samme nå også![]()
Pluss jeg tror jeg tok sånn 5 graviditetstester til sammen
Nye tider og jeg er en helt annen nå, tydeligvis!Takk for detÅååå så gøy å lese at du er gravid!! Gratulerer så mye med spiren og kos deg masse på ferie![]()