Siste leieboer

Vanskelig å være fashionista når man går i happy flops eller Crocs.

Det gjør de, de er plassert ved siden av kassene, der batteriene er. Har ikke lyst til å handle der, men har de batchen jeg trenger, så får det gå :laughing002
Ja, du får bare kjøre på!! Spent på å se!

Det er ganske utrolig at de skal spare på det der fargestoffet :joyful: Jeg har hatt flest med 11. Og prøvde nå 61 og 27. Like dårlige..

Ja! Billig på farmasiet! Kjøpte også gravidtilskudd og B6 til rimelig pris. Ser de selger én-pk CB med uker på Meny og Spar til 129,-. Var ikke ille det heller ifht apotekene..
Wow, nei.. det var innafor, altså. Vi har ikke meny her, og spar her har ikke sånt.. :)

Uke 4+0

Og IKM idag.
Hadde mye murringer imorges da jeg stod opp. Har avtatt nå. Men litt stikk og sånt enda. Er skikkelig nervepirrende dager nå:rolleyes: Håper egentlig tiden går litt fort de neste ukene, så det går an å tenke at alt skal gå bra.
Men kan likevel ikke la vær å drømme oss litt fremover. Kulen på magen som kommer etterhvert, nå er jeg kun oppblåst:hilarious: Og utover høsten med jordmortime og ultralyd. Jeg elsker høsten, det er litt mer kos om kveldene, det er lov å trekke seg litt tilbake, se gode filmer og bake mer, ha gode gryter om helgene. Det gledes skikkelig!

Er spent på hvor dårlig jeg kommer til å bli. Da er det egentlig bare til å fortelle litt familie om nyheten. Ellers så synes vi det er litt kos at det kun er oss to som vet om det enn så lenge:Heartred
4 + 0 her også i dag :D :hello2 Nervepirrende og spennede nå! Har også lyst å bare skru frem tiden noen uker. Men dette skal gå bra:Heartpink

Kiwi - 11
Coop 61
Rema - x
Kiwi 11 og 32
Spar 11
Obs 61

Kjøpte 61 og den er betraktelig bedre enn 11 :laughing002
Heldigvis er BP på vei så whateva. MS får duge frem til da

Edit; «betraktelig» er vel mye å ta i, men litt bedre..

Øverste test 11
Nederste 61
IMG_4845.jpeg

Last edited:
Kiwi - 11
Coop 61
Rema - x
Kiwi 11 og 32
Spar 11
Obs 61

Kjøpte 61 og den er betraktelig bedre enn 11 :laughing002
Heldigvis er BP på vei så whateva. MS får duge frem til da

Edit; «betraktelig» er vel mye å ta i, men litt bedre..

Øverste test 11
Nederste 61
Vis vedlegget 464899
Dette gir mening, her har jeg 11 og må si jeg har vært skuffa over strekene, men nå ser jeg jo at det er en grunn til det. Babyplan har vært mye bedre, men er fri, så nå prøver jeg å ikke teste :hilarious:

Aah.. Jeg bor litt på landet, og da er det Spar nærbutikk som gjelder. Må litt avgårde for neste butikk
Jeg bor veldig på landet, så må til byen for å finne bl.a. spar. Men rimelig sikker på at de ikke har sånt hos oss.

Dette gir mening, her har jeg 11 og må si jeg har vært skuffa over strekene, men nå ser jeg jo at det er en grunn til det. Babyplan har vært mye bedre, men er fri, så nå prøver jeg å ikke teste :hilarious:
Når skal du teste neste gang? Jeg sier det hver dag: «Nå skal jeg ikke teste før om x antall dager» men så våkner jeg grytidlig og hva skal jeg finne på da?

Jeg har også vært skuffa, men er betryggende at alle opplever det samme.

Når skal du teste neste gang? Jeg sier det hver dag: «Nå skal jeg ikke teste før om x antall dager» men så våkner jeg grytidlig og hva skal jeg finne på da?

Jeg tester et par ganger for dagen :hilarious: Men nå har jeg kjøpt digitale. Så tar en imorgen tror jeg.

Ikke testet med strimmel i dag. Men tok en digital, ble litt skuffa over 1-2 enda, så får se om jeg tar en ny om et par dager :)

Nydelige testene :hello2 :binkybaby :love017 Ønsker deg en riktig god ferietur❤️

Kos deg masse på ferie :love017 Er så godt å få 2-3 :love017

Back
Topp