Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Også at du kan få bli med inn til marsgruppaHåper sånn det!
det blir fint Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Også at du kan få bli med inn til marsgruppaHåper sånn det!
det blir fint Hoppet nettopp inn til dere der!Også at du kan få bli med inn til marsgruppa![]()
det blir fint
![]()

I noticed!Hoppet nettopp inn til dere der!![]()
GratulererOrket ikke teste for så å bli mer usikker igår kveld. Tenkte å vente til utpå dagen idag. Men så kjente jeg på meg at jeg er veldig lei av å være forvirret og å tenke så mye på stigning. Derfor bare hoppet jeg i det nå.
Og til min store overraskelse så hadde strimlene økt siden igår! Bestemte meg for å kline til med den digitale. Fikk egentlig litt sjokk av strimlene, det så dårlig ut igår, synes jeg.
Men se her da!
Vis vedlegget 464744
Jeg er gravid på ordentlig![]()

Håper du får et fint svangerskap mot marsbebis 2026 
Tusen takk!Gratulerer, endelig satt den![]()
![]()

Tusen takkOmg gratulerer så mye @Trinity85 !!!![]()
![]()
![]()
Nå slipper du berg og dalbane og kan kose deg med den digitale, masse lykke til og nyyyt tiden!Håper du får et fint svangerskap mot marsbebis 2026
![]()
Håper den sitter nå! Takk for gode ord, gleder meg til å følge deg videre mot positiv test
TakkGratulerer![]()
![]()

Tusen takkJaaa, gratulerer så mye![]()
![]()
![]()

Ååå du er gravid!Orket ikke teste for så å bli mer usikker igår kveld. Tenkte å vente til utpå dagen idag. Men så kjente jeg på meg at jeg er veldig lei av å være forvirret og å tenke så mye på stigning. Derfor bare hoppet jeg i det nå.
Og til min store overraskelse så hadde strimlene økt siden igår! Bestemte meg for å kline til med den digitale. Fikk egentlig litt sjokk av strimlene, det så dårlig ut igår, synes jeg.
Men se her da!
Vis vedlegget 464744
Jeg er gravid på ordentlig![]()
Gratulerer så mye kjære deg! Veldig glad på dine vegne 
Tusen takk, fine deg! Skulle ønske du fulgte etterÅåå du er gravid!Gratulerer så mye kjære deg! Veldig glad på dine vegne
![]()

Tusen takkKjempefine tester! Gratulerer![]()

TakkHurra! Gratulerer så mye!![]()
![]()

Tusen takk! Håper du er like bak snartGratulerer så mye med spiren, kjære du![]()
![]()
![]()
![]()
![]()