Siste leieboer

Håper det er hcg som stiger her. Har fått noen svimlebyger og uggenhet kastet over meg :rolleyes:
Kjedelig å være dårlig, men...om det er hCG som gjør det, så er jo det et flott tegn :smiley-ashamed004

:lurk

Leita etter tester, jeg :angelic:

Spent på hvordan det utvikler seg, krysser så fingrene for deg :love017

Orket ikke teste for så å bli mer usikker igår kveld. Tenkte å vente til utpå dagen idag. Men så kjente jeg på meg at jeg er veldig lei av å være forvirret og å tenke så mye på stigning. Derfor bare hoppet jeg i det nå.

Og til min store overraskelse så hadde strimlene økt siden igår! Bestemte meg for å kline til med den digitale. Fikk egentlig litt sjokk av strimlene, det så dårlig ut igår, synes jeg.

Men se her da! :Heartred

IMG_9552.jpeg

Jeg er gravid på ordentlig:Heartred

Orket ikke teste for så å bli mer usikker igår kveld. Tenkte å vente til utpå dagen idag. Men så kjente jeg på meg at jeg er veldig lei av å være forvirret og å tenke så mye på stigning. Derfor bare hoppet jeg i det nå.

Og til min store overraskelse så hadde strimlene økt siden igår! Bestemte meg for å kline til med den digitale. Fikk egentlig litt sjokk av strimlene, det så dårlig ut igår, synes jeg.

Vis vedlegget 464744

Dette ser jo kjempefint ut ❤️❤️
Gratulerer ❤️

Vis vedlegget 464744

Yes! Gratulerer! :hello2

Back
Topp