Siste leieboer

Da kjøpte jeg inn to ekstra tester. RFSU tidlig og CB tidlig. Så vet ikke om dette lover så godt uansett, selv om de er positive.. Strimlene er ikke sterkere.

Vis vedlegget 464703
Hmm, ja dette var litt vanskelig (og jeg har ikke erfaring her så blir feil av meg å vurdere det egentlig), men dette viser jo og at MS strimlene er svake/trege som mange skriver siden staven er mye sterkere! Hvilken dpo er du?

Da kjøpte jeg inn to ekstra tester. RFSU tidlig og CB tidlig. Så vet ikke om dette lover så godt uansett, selv om de er positive.. Strimlene er ikke sterkere.

Vis vedlegget 464703
Oi, vanskelig..! Skulle jo tro de hadde begynt å øke litt mer nå, men, jeg vet ikke?! Utrolig kjedelig å bli usikker og havne helt sånn i limbo. Du er jo gravid, det er klart! Men vanskelig å være optimistisk når økingen er treg.

Hmm, ja dette var litt vanskelig (og jeg har ikke erfaring her så blir feil av meg å vurdere det egentlig), men dette viser jo og at MS strimlene er svake/trege som mange skriver siden staven er mye sterkere! Hvilken dpo er du?
Staven er en tidligtest. Hadde den vært vanlig så hadde jeg kanskje klart å tro mer på det, siden MS uansett er dårlige i utgangspunktet. Er 11 eller 12 dpo

Oi, vanskelig..! Skulle jo tro de hadde begynt å øke litt mer nå, men, jeg vet ikke?! Utrolig kjedelig å bli usikker og havne helt sånn i limbo. Du er jo gravid, det er klart! Men vanskelig å være optimistisk når økingen er treg.
Ja, det hadde nok vært et bedre svar om de hadde økt, bare noe iallefall.
Har null optimisme akkurat nå. Igjen så sitter jeg i denne situasjonen. Ekstremt kjedelig. Håper det til imorgen er mer klart hva som skjer.

Vil håpe de øker på❤️ Jeg har gjerne høy hCG-stigning, så hos meg vet jeg når det er kjemisk på gang❤️

Ja, det hadde nok vært et bedre svar om de hadde økt, bare noe iallefall.
Har null optimisme akkurat nå. Igjen så sitter jeg i denne situasjonen. Ekstremt kjedelig. Håper det til imorgen er mer klart hva som skjer.
Håper jeg og. Håper jo helst på klar positiv i morgen til deg, da. Men uansett, å slippe å lure..!

Her bare fortsetter jeg tydeligvis. Kan jo ikke stikke hodet innom dassen uten at jeg plutselig har testet :hilarious: Tok også en Valmed. Kan ikke huske å ha brukt den før. Men det kom da strek.

IMG_9531.jpegIMG_9533.jpeg

Det kan være! En berg og dalbane hos meg. Tenkte å dra dere alle med på den når jeg først var i gang :hilarious:
Det ser ut som det går rett vei! Håper for deg :Heartpink skjønner det må være slitsomt, særlig når det var lignende sist måned også. Men ble den så tydelig positiv da? Må bla meg tilbake og se :shy:

Back
Topp