Takk! Tiden går altfor sakte herDu har helt rett, det er markant økning, og streken er synlig. Det er noe som skjer, og la oss håpe det har festet seg godt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Tiden går altfor sakte herDu har helt rett, det er markant økning, og streken er synlig. Det er noe som skjer, og la oss håpe det har festet seg godt!

Godt poeng! TakkJa, jeg tenkte å si det at den fra i kveld og den fra kl. 12 bør jo være like! Skal jo være en tydelig økning hver 2. dag!Som kan bety for din del at morgentiss er drittiss med tanke på den testen fra i morgesvil tro du får utslag på digital med slike tester!
Ja, morgentiss ER dritt tiss. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder det mer.Syns du?Synes den er sterkere jeg enn den kl 13![]()
Må bare bli neste dag, og tydelig svar!Takk for detSyns det er god økning fra i morgest, og det at den ligner den du tok kl. 12.00 har lite betydning. Urinen kan være utvannet, hvor lenge har du holdt deg osv. Hcg dobler seg vel hver 48 time. Jeg har fortsatt troa![]()
![]()
Godt med litt fakta oppi kaoset i hodet.Ja, litt mer rosa farge synes jegSyns du?Må bare bli neste dag, og tydelig svar!
Har lyst til å sette på fast forward knappen for ny test imorgen for deg (men ikke morgentiss
)Hehehe, jeg er jo grytidlig oppe, så blir en lang ventetid.Ja, litt mer rosa farge synes jegHar lyst til å sette på fast forward knappen for ny test imorgen for deg (men ikke morgentiss
)
Enig også er den mere rosaSynes den er sterkere jeg enn den kl 13![]()

Kanskje den ser litt mer rosa ut, faktisk!Enig også er den mere rosa![]()
Men mye mer synlig enn de andre dagene!Da ble det en ny en i kveld. Ganske lik den forrige. Men ikke sterkere. Det lover vel ikke noe bra? Gruer meg nesten til imorgen for å ta ny. Ble en lang runde igjen med disse testene.Vis vedlegget 464658
Det er sant!Men mye mer synlig enn de andre dagene!
Jeg håper morgendagens test er finDet er sant!

Fine dere! Jeg er ute å gjør ærender. Skal hjem nå. Så da oppdaterer jeg igjen![]()