Siste leieboer

Japp, testen registrerer fra 25 mIU/ml, akkurat som vanlige tester gjør, men siden det er så hard og brutalt å få "ikke gravid" velger jeg personlig å avstå enn så lenge :laughing002

Jeg tok digital i går, da så mine streker ganske lik ut som din på normal test på 25 mlU/ml. Jeg fikk gravid 1-2. Men forstår godt at det er vanskelig å ta den, du kan jo evt. ta en ny vanlig test senere i kveld, så kan du vurdere å ta den i morgen? :love7
Her ser du min vanlige test fra i går, syns den ser ganske lik ut som din :)
1000018239.jpg

Tenkte det samme isted! Og så tenkte jeg på den digitale jeg har.. For å utelukke tvilen. Men den må vente litt til. Eller..?
Min slo ut på super svak strek, men hadde ventet til i morgen kanskje.. Urinen kan jo være litt utvannet nå eller så kan du jo ta en ny MS så om streken kommer fint på den så ta en digital :)

Jeg tok digital i går, da så mine streker ganske lik ut som din på normal test på 25 mlU/ml. Jeg fikk gravid 1-2. Men forstår godt at det er vanskelig å ta den, du kan jo evt. ta en ny vanlig test senere i kveld, så kan du vurdere å ta den i morgen? :love7
Her ser du min vanlige test fra i går, syns den ser ganske lik ut som din :)
Vis vedlegget 464635
Den ser lik ut, ja! :love7

Hvis du har digital tidligtest ville jeg prøvd. Hvis det er vanlig, så er det vel litt hipp som happ om den slår ut :p

Da ble det en ny en i kveld. Ganske lik den forrige. Men ikke sterkere. Det lover vel ikke noe bra? Gruer meg nesten til imorgen for å ta ny. Ble en lang runde igjen med disse testene.IMG_9505.jpeg

Synes forresten strekene fra kl 12 og nå ikveld er markant sterkere enn den tidlig imorges, og de foregående dagene. Det har jeg ikke tenkt på før nå. Tviholder på håpet mitt!
Skriver litt symptomer:

- Stølhet i magen, dog ikke like mye som i helgen.
- Fortsatt samme utflod.
- Hodepine.
- Grinetryne

Du har helt rett, det er markant økning, og streken er synlig. Det er noe som skjer, og la oss håpe det har festet seg godt!

Da ble det en ny en i kveld. Ganske lik den forrige. Men ikke sterkere. Det lover vel ikke noe bra? Gruer meg nesten til imorgen for å ta ny. Ble en lang runde igjen med disse testene.Vis vedlegget 464658
Synes forresten strekene fra kl 12 og nå ikveld er markant sterkere enn den tidlig imorges, og de foregående dagene. Det har jeg ikke tenkt på før nå. Tviholder på håpet mitt!
Skriver litt symptomer:

- Stølhet i magen, dog ikke like mye som i helgen.
- Fortsatt samme utflod.
- Hodepine.
- Grinetryne
Ja, jeg tenkte å si det at den fra i kveld og den fra kl. 12 bør jo være like! Skal jo være en tydelig økning hver 2. dag!Som kan bety for din del at morgentiss er drittiss med tanke på den testen fra i morges :hilarious: vil tro du får utslag på digital med slike tester!

Back
Topp