TakkSender deg en klem og håper for deg i neste pp![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSender deg en klem og håper for deg i neste pp![]()

Må vel ha vært en streifer, når ikke strekene utvikler seg..??Dpo 11:
Må le litt av meg selv. Nå tenkte jeg ikke teste idag
Og så ler jeg litt av disse testene. Er dette kjemisk? Sist syklus skjedde det samme. Og testene var helt hvite da mensen kom. Har også testet et par ganger rett før og etter EL bare for å sjekke at de faktisk er helt hvite da også. Og det er de. Her er dagens, samme test på alle bildene. Streken kom frem med en gang.
Vis vedlegget 464602Vis vedlegget 464603Vis vedlegget 464604
Ja, sant det må det? Hører jo om de som har litt naturlig forhøyet hcg i blodet. Men da burde det vel vist på testen hele tiden. Vet ikke, jeg. Som sagt, dette er verre enn å bare få en negativ test. Blir jo lettere forstyrretMå vel ha vært en streifer, når ikke strekene utvikler seg..??![]()

Jo, men tror ikke det ville vistes på 25mIU tester da. Naturlig hCG pleier være under 5, og synes da gjerne som "skygge" på 10mIU tester.. er utrolig kjedelig når det er sånn.Ja, sant det må det? Hører jo om de som har litt naturlig forhøyet hcg i blodet. Men da burde det vel vist på testen hele tiden. Vet ikke, jeg. Som sagt, dette er verre enn å bare få en negativ test. Blir jo lettere forstyrret![]()
Veldig..Jo, men tror ikke det ville vistes på 25mIU tester da. Naturlig hCG pleier være under 5, og synes da gjerne som "skygge" på 10mIU tester.. er utrolig kjedelig når det er sånn.

Ja, det er dritt at det skal neeesten gå. Men ja fint å vite at det faktisk har skjedd en befruktning.Dette er veldig kjedelig. Hvis det er kjemisk selvfølgelig. Før jeg ble gravid med sønnen min hadde jeg 2 kjemiske på rad og reiv håret av meg, men den satt til slutt på PP3. Jeg vet fortsatt ikke hva som var årsaken, men jeg trøstet meg med at egget blir befruktet. Men det er lov å kjenne på skuffelsen.![]()
Det ser jo veldig lovende ut da! Jeg håper for degDenne dukket opp etter 1 minutt..
Vis vedlegget 464628
Og her er forresten tempen:
Vis vedlegget 464633
Næmen, den er jo tydelig! Og tempen er smooth.Denne dukket opp etter 1 minutt..
Vis vedlegget 464628
Vis vedlegget 464633

Oi for en berg- og dalbane for deg!!Denne dukket opp etter 1 minutt..
Vis vedlegget 464628
Vis vedlegget 464633
Den må jo være positiv?! Og så fin temp!
Håper denne spiren er kommet for å bli!! 
Det ser jo veldig lovende ut da! Jeg håper for deg![]()
![]()
Takk!Bra temp? Har ingen anelse, bare vet den bør holde seg høyNæmen, den er jo tydelig! Og tempen er smooth.![]()
Krysser for det! Har du testet idag?Oi for en berg- og dalbane for deg!!Den må jo være positiv?! Og så fin temp!
Håper denne spiren er kommet for å bli!!
![]()
Det gjør det. Du hadde en nedgang, men så økte den! Nå skal jeg ikke spre falskt håp, men jeg syns det ser litt mer lovende ut nå.Bra temp? Har ingen anelse, bare vet den bør holde seg høy

Takk for håp! Får håpe det holder seg slik og at testene øker fintDet gjør det. Du hadde en nedgang, men så økte den! Nå skal jeg ikke spre falskt håp, men jeg syns det ser litt mer lovende ut nå.![]()

Tenkte det samme isted! Og så tenkte jeg på den digitale jeg har.. For å utelukke tvilen. Men den må vente litt til. Eller..?Jeg er sikker på at du hadde fått tydligere streker med en BP test! Jeg stoler ikke på MS tester.. Det her må bare gå din vei nå![]()
![]()