Siste leieboer

uff, så kjedelig når det går den veien! Men, håper den sitter neste mnd :Heartred

Da var moroa slutt for denne gang. Så vidt jeg kunne se noe på makesure nå ikveld. Tok også en Metode tidlig stav for å være helt sikker. Babyplan tidligtest stav er fortsatt svak strek, men det er ikke noe babystrek. Nå ønsker jeg mensen hjertelig velkommen slik at jeg kan puste ut litt.

Så utrolig lei meg for at det ikke gikk veien, kjære du:sad010 Hadde sånn håpet for deg❤️ Håper mensen er grei å møte opp vekdig snart, og at det ikke drøyer❤️Sender deg en stor bamsetrøsteklem:hug013

Stor klem til deg :Heartred Skuffelsen er stor når man opplever kjemisk. Så føler med deg. Men håper på bedre lykke neste PP, og satser på at det blir positiv test på deg igjen snarest :smiley-angelic001:Heartred

Kjedelig med kjemisk. Det vekker jo et håp selv om man innerst inne vet at det ikke er liv laga. Krysser fingrene for at det klaffer neste pp. :love2

Tok en test nå bare for å konstantere at det er slutt denne syklusen. Men nå er det en strek igjen. Nå ble jeg litt matt her. Kan det ikke bare være enten eller? Sånn midt i mellom dritt er bare unødvendig.

IMG_8864.jpeg

Kanskje bitte litt, om jeg ikke ser feil. Men den burde vel vært mye sterkere idag enn mandag
Logisk tenkt, ja. Selv om man hører om sen utvikling av hCG. Sist jeg hadde kjemisk (hvis det er det du går igjennom nå) så var det som å leke katt og mus. Mensen ble forsinket med noen dager, og kom dagen testen ble negativ.

Logisk tenkt, ja. Selv om man hører om sen utvikling av hCG. Sist jeg hadde kjemisk (hvis det er det du går igjennom nå) så var det som å leke katt og mus. Mensen ble forsinket med noen dager, og kom dagen testen ble negativ.
Argh.. Det er jo bare blodslit! Skulle ønske det bare ble negativt med en gang siden det nok er kjemisk, det er dette frem og tilbake greiene jeg blir irritert på. Pluss så blir neste syklus forskjøvet, noe som er enda mer irriterende. Ifølge Flo så skal mensen komme på lørdag. Men er jo usikker på dpo. Man vil bare bli ferdig når man først er ferdig.

Tok en test nå bare for å konstantere at det er slutt denne syklusen. Men nå er det en strek igjen. Nå ble jeg litt matt her. Kan det ikke bare være enten eller? Sånn midt i mellom dritt er bare unødvendig.

Vis vedlegget 462062
Ser jo streken godt. Tror jeg ville tatt hcg blodprøve med to dagers mellomrom hvis jeg var deg altså :Heartred

Ser jo streken godt. Tror jeg ville tatt hcg blodprøve med to dagers mellomrom hvis jeg var deg altså :Heartred
Jeg lener meg mot kjemisk. Blodprøver nå blir mer styr når jeg ikke selv har troen. Pluss nå er det straks helg uansett. Kanskje om det fortsetter over helgen:happy:

Back
Topp