Siste leieboer

Syklusdag 8:

Er så spent på neste uke med eggløsning og alt! Det kommer en ladning i posten på mandag :hilarious: Har ikke ordnet meg Makesure graviditetstest denne gang. Ble bare unsure av de.. Det ble annet diverse, fordi jeg kjøpte av et par stk som ikke trengte teste mer. Så da ble det litt ymse. Det gledes til å fylle opp skapet!

Syklusdag 8:

Er så spent på neste uke med eggløsning og alt! Det kommer en ladning i posten på mandag :hilarious: Har ikke ordnet meg Makesure graviditetstest denne gang. Ble bare unsure av de.. Det ble annet diverse, fordi jeg kjøpte av et par stk som ikke trengte teste mer. Så da ble det litt ymse. Det gledes til å fylle opp skapet!

Sign. :hilarious: :hilarious:
Har kjøpt makesure da, men også BP - og har ulike CB også, både digital og monitortest. Men masse gøy med tester! Nå er det bare å vente på EL, som forhåpentligvis kommer når den skal og gir skikkelig gullegg, og så er man i gang med de magiske dpo-dagene :smiley-bounce012 Når ryker EL testene ? :)

Sign. :hilarious: :hilarious:
Har kjøpt makesure da, men også BP - og har ulike CB også, både digital og monitortest. Men masse gøy med tester! Nå er det bare å vente på EL, som forhåpentligvis kommer når den skal og gir skikkelig gullegg, og så er man i gang med de magiske dpo-dagene :smiley-bounce012 Når ryker EL testene ? :)
Jaaa! Kjempegøy med tester! Nå får jeg både rfsu vanlig og tidlig, babyplan, og CB digitale. Ser også det faktisk kom med noen Makesure-tester- både eggløsning og graviditetstest. Fikk jo alt til sammen for under vanlig pris. Så har IKKE dårlig samvittighet for å handle inn alt :hilarious:
Jeg starter å lete etter EL på mandag(om jeg får de da). Det kutter ned ventetid til dpo-dagene:cool:

Jaaa! Kjempegøy med tester! Nå får jeg både rfsu vanlig og tidlig, babyplan, og CB digitale. Ser også det faktisk kom med noen Makesure-tester- både eggløsning og graviditetstest. Fikk jo alt til sammen for under vanlig pris. Så har IKKE dårlig samvittighet for å handle inn alt :hilarious:
Jeg starter å lete etter EL på mandag(om jeg får de da). Det kutter ned ventetid til dpo-dagene:cool:
Blir bra 8) er jo ofte billigere å kjøpe "brukt"/restlager uansett, så :)

Blir bra 8) er jo ofte billigere å kjøpe "brukt"/restlager uansett, så :)
Ja, helt supert det. Ser jeg har faktisk betalt ca halvparten av full pris.
Nå forventer jeg at alt dukker opp i postkassen mandag :joyful: Hvis ikke så kommer de nok onsdag. Da begynner jeg å få biiiittelitt dårligere tid. Men det skal nok gå.

Ja, helt supert det. Ser jeg har faktisk betalt ca halvparten av full pris.
Nå forventer jeg at alt dukker opp i postkassen mandag :joyful: Hvis ikke så kommer de nok onsdag. Da begynner jeg å få biiiittelitt dårligere tid. Men det skal nok gå.
Gledes til testing, da!

Syklusdag 9:

Da har jeg ikveld noen svake smerter, så da er det begynt med forberedelse til eggløsning! Håper sånn at de testene ligger i postkassen imorgen, altså!

Syklusdag 10:

Desperate meg som kikker ut vinduet etter postbilen :hilarious: Var til og med oppe en tur nå for å se. Den må vel komme nå snart!
Har hatt litt stikninger idag, så noe er på gang.

Hehehe. Ja, hallo, det er jo viktige greier man venter på! Det står at det skal komme idag. Men ingenting ligger der:dead:
Det er det værste. Plutselig endrer de status til at de ikke fant navnet på postkassa eller at de ikke rakk å levere. Men da har man gått og ventet hele dagen :wtf: det er viktige greier. Har bestilt en pakke fra concievie + UK, og jeg er spent på når den kommer frem.

Det er det værste. Plutselig endrer de status til at de ikke fant navnet på postkassa eller at de ikke rakk å levere. Men da har man gått og ventet hele dagen :wtf: det er viktige greier. Har bestilt en pakke fra concievie + UK, og jeg er spent på når den kommer frem.
Ja, dette var dritt.. Men men, ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet! Kanskje dukker det noe opp imorgen, men tenker det ikke kommer før onsdagen :hilarious: Håper ditt kommer kjapt!

Syklusdag 11:

Igår kveld skulle jeg bare tisse før sengen, der kom det litt friskt blod. Var kun ved det tørket. Vet ikke om det kanskje er fra en rift eller noe fra helgens kalas :hilarious: Men ble jo bare enda mer utålmodig på eggløsningstestene som ikke er kommet. Føler meg som en gæmlis; «hvor blir den hersens posten av, da?!»

Der!!! Kom posten :hilarious: Nå ble jeg skikkelig glad! Og mitt skap er lastet med ymse tester:hello2
Hurra! Kom tester i posten her og, kl 14.10 eller noe. Sååå sent :hilarious:
Blir testing av EL nå, da?

Syklusdag 12:

Startet testing etter eggløsning igår. De er godt på vei oppover i styrke. Jeg er jo ikke en erfaren LH-tester, så blir fort forvirret og usikker på testene. Men nå prøver jeg å også kjenne mer etter i kroppen. De signalene er jo også viktige å få med. Igår hadde jeg noe stikninger, som jeg bruker å få før EL. Igår hadde jeg slim, ikke så mye. Idag har jeg hatt noe mer. Med et par dråper blod i. Og har nå svake mensmurringer. Testene igår var rimelig sterke, Smil3reader viste så og si positiv, med 9,3 av 10 på måling. Imorges viste den 8. Har nå tatt en ny en som viser 9,1.

Fortsetter med testing for å se om den synker eller stiger i styrke. Vet ikke om jeg kanskje har hatt en topp inatt. Litt vanskelig å si enda. Eggløsning er egentlig ikke før lørdag/søndag.
Legger ved bilde av testene tatt på ulike tidspunkt igår og idag. Første er nederst.
IMG_9071.jpeg

Back
Topp